MT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

45.448 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2008

miranda

vor gammel skal barnet være før man bærer i en MT?
knuz miranda 23+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2008

bell-berte

Hejsa:)

Hvad sørgen er MT?

KH LadyBug.

Anmeld

5. januar 2008

miranda

den hedder rigtig mai tai og er en slags bæresele/slynge

Hejsa:)

Hvad sørgen er MT?

KH LadyBug.

Anmeld

5. januar 2008

Jan9e D

Hej miranda.
Jeg har selv haft en ringslynge samt en skildpaddeslynge (hjemmelavet) men kunne ikke huske hvornår jeg skiftede. Men fandt dette link som kan give dig en masse information mht slyngler, vikler ect.
http://www.altomslynger.dk/index.php?id=144
Kh Jannie

Anmeld

5. januar 2008

miranda

Super tak for det, så har jeg da lidt tid til at lære og sy en .
knuz miranda 23+5
Hej miranda.
Jeg har selv haft en ringslynge samt en skildpaddeslynge (hjemmelavet) men kunne ikke huske hvornår jeg skiftede. Men fandt dette link som kan give dig en masse information mht slyngler, vikler ect.
http://www.altomslynger.dk/index.php?id=144
Kh Jannie

Anmeld

5. januar 2008

Truttenberg

Jeg vil sige fra ca. 7 måneder .. De skal have 100% hovedkontrol og så vil jeg sige at de skal kunne sidde selv uden at falde sammen. Det har noget at göre med at de inden da ikke er stärke nok i ryggen og rygsöjlen så derfor falder sammen. Og kan på sigt give dårlig ryg.

Mht. Skilpadden så er det et märke og ikke en type slynge .. Skilpadden er en Mei Tai :)

Anmeld

5. januar 2008

Jan9e D

hej trunteberg.
HUmm ok, ja jeg skal da ikke gøre mig klog på om sklipaddeslyngen er et mærke, men jeg ved at den minder meget om en mai tai. Men den er noget højere i ryggen. Mere klog skal jeg ikke gøre mig på dette emne. griner.
Fik mønstret fra en slynge pige på NB. Sååå du har sansynligvis ret.
God weekend til dig.
Kh Jannie

Anmeld

5. januar 2008

Truttenberg

Hej Igen :)

Nåhh jamen skilpadden er en Mei Tai og der er mange modeller af én og samme ting. Man kan heldigvis selv modificere dem, så de passer til én selv, altså når man nu selv syr dem :)

God weekend til dig også :)

hej trunteberg.
HUmm ok, ja jeg skal da ikke gøre mig klog på om sklipaddeslyngen er et mærke, men jeg ved at den minder meget om en mai tai. Men den er noget højere i ryggen. Mere klog skal jeg ikke gøre mig på dette emne. griner.
Fik mønstret fra en slynge pige på NB. Sååå du har sansynligvis ret.
God weekend til dig.
Kh Jannie

Anmeld

7. januar 2008

tascia

jeg syntes jeg har læst at de kan bruges tidligst fra 4 mdr. men har ikke selv erfaring med en!

har en søn på 4,5 mdr. og har forsøgt mig med en baby bjørn bæresele for at se om det var noget han kunne li (vil gerne selv sy en MT, men ville ikke gå igang hvis han ikke ville sidde der)
men det lader til at han befinder sig godt, hængende der på mavsen, så tror jeg vil sy en inden for den nærmeste tid...

men jo mere stabile de er i ryggen og kan holde hovedet selv, jo bedre tror jeg de sidder i en MT

//Natascia

Anmeld

7. januar 2008

miranda

Tror du har ret med det hovede, har lige syet en MT igår aftes det tog 6timer:)
og jeg vil bare sy flere nu er helt vild med det.
knuz miranda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.