termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Har de sidste par dage haft konstante pluk veer eller ??????
Plukveer kan de være uden smerter ?? Min mave er bare konstant hård og blød .. Har aldrig mærket til en pluk ve

Ja sådan var de os hos mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja sådan var de os hos mig...

Så kommer det store spørgsmål ....
Hvor længe havde du dem inden der kom rigtige veer ???
Nu skal du ikke svare 14 dage he he så kommer jeg efter dig

Anmeld

16. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Så kommer det store spørgsmål ....
Hvor længe havde du dem inden der kom rigtige veer ???
Nu skal du ikke svare 14 dage he he så kommer jeg efter dig

Ha ha så må jeg hellere løbe min vej griner det havet jeg den sidste måned ca det var det jeg sagde det er elefant du kommer til at gå ud ha ha.

Anmeld

16. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ha ha så må jeg hellere løbe min vej griner det havet jeg den sidste måned ca det var det jeg sagde det er elefant du kommer til at gå ud ha ha.

Hmm .. Det læste jeg ikke .... Ej hvor jeg dog æder ... Det er sgu for sindsygt 4 krebinetter og 7 kartofler og 1/2 L stuede ærter og gulerødder ..
Håber det stopper når jeg har født ..

Anmeld

16. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Min mave bliver meget ofte MEGET hård og man tænker - nu springer den Det er tegn på, at kroppen er ved, at gøre sig til, at føde. Men det er meget forskelligt, hvor længe, at man har disse pluk-veer - nogen har dem i uger og nogen i dage

/ Katja 39+4

Anmeld

16. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Min mave bliver meget ofte MEGET hård og man tænker - nu springer den Det er tegn på, at kroppen er ved, at gøre sig til, at føde. Men det er meget forskelligt, hvor længe, at man har disse pluk-veer - nogen har dem i uger og nogen i dage

/ Katja 39+4

Gud vi håber på dage hva ????

Anmeld

16. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi satser på dage

Anmeld

17. marts 2009

morpåthurø

Ja jeg håber efterhånden også kun på dage. Men jeg har haft slemme plukveer længe. Både dem som gør maven helt hårdt og føles som om de vandrer hen over maven, samt dem som trækker ned mellem benene... Men det er jo meget forskelligt... Lige pludselig kan man jo blive overrumplet af rigtige veer... Det er vist kun godt der ikke findes et præcist antal dage man skal have plukveer.
Jeg har 1 uge til termin idag og jeg har efterhånden så ondt at jeg kunne tude ved tanken om at der kan gå 3 uger før der sker noget... Det er næsten ikke til at holde ud...
Jeg er meget imponeret over nogle af jeres appetit. Jeg spiser stort set ingenting. Der er simpelthen ikke plads. Og jeg skal helst stå op og spise for at jeg ikke bliver dårlig, men nu nærmer termin sig jo også, så det ville jo være mærkeligt hvis den lille derinde ikke tog al pladsen...

Anmeld

17. marts 2009

Mca<3

LouiseHj skriver:

Ja jeg håber efterhånden også kun på dage. Men jeg har haft slemme plukveer længe. Både dem som gør maven helt hårdt og føles som om de vandrer hen over maven, samt dem som trækker ned mellem benene... Men det er jo meget forskelligt... Lige pludselig kan man jo blive overrumplet af rigtige veer... Det er vist kun godt der ikke findes et præcist antal dage man skal have plukveer.
Jeg har 1 uge til termin idag og jeg har efterhånden så ondt at jeg kunne tude ved tanken om at der kan gå 3 uger før der sker noget... Det er næsten ikke til at holde ud...
Jeg er meget imponeret over nogle af jeres appetit. Jeg spiser stort set ingenting. Der er simpelthen ikke plads. Og jeg skal helst stå op og spise for at jeg ikke bliver dårlig, men nu nærmer termin sig jo også, så det ville jo være mærkeligt hvis den lille derinde ikke tog al pladsen...

Øv øv det lyder som om jeg dårligt kan tillade mig at beklage mig ... Utroligt så utålmodig man bliver ...

Anmeld

17. marts 2009

morpåthurø

Man må gerne og skal beklage sig :-)
Jeg tror ikke jeg har det så slemt, som så mange andre, men jeg kan godt mærke når jeg anstrenger mig. Det behøver ikke være hårdt, men en gåtur med hunden i nogenlunde tempo giver de vildeste plukveer. Dem får jeg så selvfølgelig også om aftenen....
MEN MEN MEN... jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at komme af med maven, få mit barn og komme i gang med at cykle og bevæge mig normalt igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.