Juhuuuuuu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

th

Janni. skriver:

Har i prøvet med en anden slags flaske?

vi har prøvet 4 forskellige slags og han vil gerne tage 2 slags, men kun med vand i, hvis vi pytter andet i vil han ikke tage den.

nu prøver vi med mælk igen om 5 min, nu har vi holdt pause i 1 måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Janni.

th skriver:

vi har prøvet 4 forskellige slags og han vil gerne tage 2 slags, men kun med vand i, hvis vi pytter andet i vil han ikke tage den.

nu prøver vi med mælk igen om 5 min, nu har vi holdt pause i 1 måned.

Sjovt som man kan få grå hår af de små og deres underlige ideer..

håber det lykkedes.

Anmeld

1. februar 2012

Sitrani

th skriver:

ok, vores problem er bare at vores søn ikke vil tage flaske, så ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. hmmm må se om jeg ikke kan få noget mere mad i ham. lige nu vil han ikke sove i sin egen seng men kun i vores og kun hvis jeg er der.

I nat var jeg helt færdig og vidste faktisk ikke hvad jeg skulle gøre.

Kan jeg godt forstå!!! Det er hårdt ikke at få sin søvn.....

Min pige ville heller ikke have flaske førhen.... Men nu vil hun gerne, efter hun fik lov at undersøge den, og fandt ud af at der kom mad ud Men farmand skulle da også holde ved, for hun brokkede sig da i starten, men så gik det til sidst! Men mon ikke det kommer på et tidspunkt.... Held og lykke i hvert fald...

Anmeld

1. februar 2012

Sitrani

Janni. skriver:

Tænkte lige på jer. Skønt at det går så godt.

Det var da sødt af dig Og ja, det er fantastisk

Anmeld

1. februar 2012

th

Janni. skriver:

Sjovt som man kan få grå hår af de små og deres underlige ideer..

håber det lykkedes.

det lykkes i avent flasken han drak næsten 100ml. mange tak, nu leger han bare med flasken...

Anmeld

1. februar 2012

th

STN skriver:

Kan jeg godt forstå!!! Det er hårdt ikke at få sin søvn.....

Min pige ville heller ikke have flaske førhen.... Men nu vil hun gerne, efter hun fik lov at undersøge den, og fandt ud af at der kom mad ud Men farmand skulle da også holde ved, for hun brokkede sig da i starten, men så gik det til sidst! Men mon ikke det kommer på et tidspunkt.... Held og lykke i hvert fald...

det er lige lykkes... 100 ml drak han og nu leger han med flasken.

Anmeld

1. februar 2012

Janni.

STN skriver:

Det var da sødt af dig Og ja, det er fantastisk

Anmeld

1. februar 2012

Janni.

th skriver:

det lykkes i avent flasken han drak næsten 100ml. mange tak, nu leger han bare med flasken...

Åh hvor dejligt

Anmeld

1. februar 2012

Kløver

Dejligt, men kan da godt være den ekstra mælk gør noget, nogle begynder jo ved 4-6 mdr at give en flaske vælling hver aften at sove på, da den mætter mere og de så skulle sove bedre, vi prøvede vællingen, men Daniel gad ikke vælling, så hjalp ikke meget Men hvor skønt for jer at få ekstra søvn

Anmeld

1. februar 2012

Sitrani

Maja84 skriver:

Dejligt, men kan da godt være den ekstra mælk gør noget, nogle begynder jo ved 4-6 mdr at give en flaske vælling hver aften at sove på, da den mætter mere og de så skulle sove bedre, vi prøvede vællingen, men Daniel gad ikke vælling, så hjalp ikke meget Men hvor skønt for jer at få ekstra søvn

Ja, det er rigtigt... Men her virker mors mælk åbenbart lige så godt som vælling... hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.