Fasterlavnsudklædning for voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

tinasmor

Nogle gode ideer til noget hvor man ikke skal købe noget ind? ( i hvertfald ikke for meget) Men noget man kan bakse sammen med det man har der hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

M&M's Mor

tinasmor skriver:

Nogle gode ideer til noget hvor man ikke skal købe noget ind? ( i hvertfald ikke for meget) Men noget man kan bakse sammen med det man har der hjemme?

Hmmm er jo svært at sige for kommer jo an på hvad man lige har hjemme... men sidste år tog jeg og lavede snemandsdragt ud af hvid velour og fandt en nytårhat frem til min mand og jeg selv var et juletræ ud af grøn velour med diverse julekugler som bare var taget op af julekasserne...

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sad lige og kiggede kostumer til min datter og der ku jeg se at de havde smølfer...  Det var bare hvide bukser, lille spids hvid hue og blå trøje til drenge og en lille hvid kjole med blå top til piger. Det ku man da nemt lave til voksende også.. Lidt sjovt, syntes jeg... Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Malthes mor

Køb to hvide lagner. Et bælte og noget sort sminke. Og vupti du er en sheik

Koster ikke en formue. Købte nogle billige nogle sidste år i jysk...tror at jeg gav 15 på stk.

Anmeld

28. januar 2012

twinboys

Prinsesse klovn eller heks

Anmeld

28. januar 2012

.....

Hvis du har en gallakjole kan du bruge den, samt lave et bånd du skal have over kjolen på skrå, og købe en krone..så kan du sige at du er kongelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2012

tinasmor

M&M's Mor skriver:

Hmmm er jo svært at sige for kommer jo an på hvad man lige har hjemme... men sidste år tog jeg og lavede snemandsdragt ud af hvid velour og fandt en nytårhat frem til min mand og jeg selv var et juletræ ud af grøn velour med diverse julekugler som bare var taget op af julekasserne...

Sikken dog en sjov ide.

Anmeld

29. januar 2012

tinasmor

Malthes mor skriver:

Køb to hvide lagner. Et bælte og noget sort sminke. Og vupti du er en sheik

Koster ikke en formue. Købte nogle billige nogle sidste år i jysk...tror at jeg gav 15 på stk.

Cool ide. Det kunne jeg lave til manden

Anmeld

29. januar 2012

tinasmor

Prinsesse klovn eller heks

Ja, havde også tænkt lidt på prinsesse for at se om jeg kunne klemme mig ned i nogle af pigens kjoler. Jeg tror dog jeg er for stor. Tak for dit svar

Anmeld

29. januar 2012

tinasmor

Strawberry skriver:

Hvis du har en gallakjole kan du bruge den, samt lave et bånd du skal have over kjolen på skrå, og købe en krone..så kan du sige at du er kongelig

Sikken dog en god ide. Har ikke lige en gallekjole, men man kan jo altid finde en eller andet flot kjole i skabet.

Jeg tror jeg snupper denne ide.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.