Sex med en ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.082 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. marts 2009

Anonym trådstarter

Jeg har for nyligt fundet en ny kæreste.
Vi har ikke haft sex endnu, men det varer vist ikke længe indet det sker
Jeg tager p-piller, men nu tænker jeg over om vi alligevel skal bruge kondom.
Og om jeg skal bede ham om at blive testet for sygdomme inden vi dropper kondomet.

Hvad ville I gøre?
Er det lidt overdrevet at skulle til at blive testet, eller hvad?
Jeg er nemlig meget i tvivl, da jeg ikke vil mistænke ham for en hel masse. Men på den anden side har jeg jo også mine børn at tænke på, og de skulle jo helst ikke have en mor der er syg.

Glæder mig til at høre jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Zeta

Der er kun een ting at sige til dette. Er man ansvarlig og har man sit liv kært, så lader man sig altid teste for alt hos egen læge, og det bedste man kan gøre er faktisk at tage sammen op til samme læge.

Det er dybt uansvarligt at have usikker sex.

Anmeld

16. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
I skal selvfølgelig bruge kondom her i starten. Det er det bedste. Og hvis han skulle brokke sig, ja så sig det er lige så meget for hans skyld, for er ikke blevet testet endnu. Så er det jo også naturligt at spørge om han er God fornøjelse

Anmeld

16. marts 2009

Lullaby

Både min mand og jeg blev testet for alt inden vi gik i seng sammen Så er man på den sikre side syntes jeg

Anmeld

16. marts 2009

Diana...

Zeta skriver:

Der er kun een ting at sige til dette. Er man ansvarlig og har man sit liv kært, så lader man sig altid teste for alt hos egen læge, og det bedste man kan gøre er faktisk at tage sammen op til samme læge.

enig her...

Anmeld

16. marts 2009

Balderson

Zeta skriver:

Helt enig...

Synes faktisk alt andet er uansvarlig...

Anmeld

16. marts 2009

Anonym trådstarter

Skal det så være hos lægen man skal testes, eller kan det være et andet sted?

Anmeld

16. marts 2009

Mikkelmusen

Det nemmeste er at gå til lægen.

Anmeld

16. marts 2009

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

Skal det så være hos lægen man skal testes, eller kan det være et andet sted?

I kan også tage på venerea-klinikken på Bispebjerg Hospital, opgang 5 1. sal. Der er åbent mellem 8.30 og 17.30 hver dag, dog kun til kl. 14 fredag. Man skal bare møde op og trække et nummer.
I kan begge komme ind til samme læge og blive testet, så I har svarene samtidig og kan høre hinandens svar.
HUSK at HIV svaret kun dækker indtil for 3 mdr. siden. Hvis I skal være helt sikre på HIV svaret skal I altså begge have taget en HIV test når I har brugt kondom 3 mdr. sammen.

Anmeld

16. marts 2009

Anonym trådstarter

Doktor Doolittle skriver:

I kan også tage på venerea-klinikken på Bispebjerg Hospital, opgang 5 1. sal. Der er åbent mellem 8.30 og 17.30 hver dag, dog kun til kl. 14 fredag. Man skal bare møde op og trække et nummer.
I kan begge komme ind til samme læge og blive testet, så I har svarene samtidig og kan høre hinandens svar.
HUSK at HIV svaret kun dækker indtil for 3 mdr. siden. Hvis I skal være helt sikre på HIV svaret skal I altså begge have taget en HIV test når I har brugt kondom 3 mdr. sammen.

Nu bor vi i Jylland. Men mon ikke der er en klinik der ligner heroppe også, synes nemlig det er rart det med at man kan tage afsted sammen
Altså, er det sådan at hvis man er smittet med hiv så kan det først ses i blodet efter 3 måneder? Eller hvad mener du? Og er det bare en blodprøve der skal tages, eller også underlivs-undersøgelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.