Av go dav:-/ er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

frk-stoltze

Hej piger. Lige et spørgsmål; jeg er lige rundet de 12 gyldne uger Idag og skal til scanning mandag, men har så været på job de sidste par dagE og nu gør det bare rigtig ondt i halebenet og ved siden af, når jeg står, går og sidder er det helt normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Hej trunte .
Det er sikkert helt normalt for dig.
Halebenet gør ondt pga ledbåndene som vi har snakket om o de andre smerter kan være pga din rygskade, fordi det udvider sig dernede eller begyndende bl. og det er meget normalt at få flere gener jo mere man har lavet i løbet sf dagen. :-)s
jeg vil råde dig til at læse om bl og sammenligne og hvis du har mistanke om det så snak med din læge.
Og så vil jeg tage en snak med fysen om hvad det vil sige at være gravid med din ryg skade og pointere dine smerter.

Glæder mig snart til at ses smukke. :-)

Anmeld

28. januar 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Hej piger. Lige et spørgsmål; jeg er lige rundet de 12 gyldne uger Idag og skal til scanning mandag, men har så været på job de sidste par dagE og nu gør det bare rigtig ondt i halebenet og ved siden af, når jeg står, går og sidder er det helt normalt??

Sådan har jeg haft det siden jeg var 6-7 uger henne... Mit er så godt nok blevet bedre, men hvis jeg overanstrenger mig kommer det igen...

Har du overvejet lidt svømning evt? Det er jeg begyndt på og det har altså hjulpet lidt, at jeg bruger min krop lidt mere, men på en skånsom måde...

Anmeld

28. januar 2012

frk-stoltze

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej trunte .
Det er sikkert helt normalt for dig.
Halebenet gør ondt pga ledbåndene som vi har snakket om o de andre smerter kan være pga din rygskade, fordi det udvider sig dernede eller begyndende bl. og det er meget normalt at få flere gener jo mere man har lavet i løbet sf dagen. :-)s
jeg vil råde dig til at læse om bl og sammenligne og hvis du har mistanke om det så snak med din læge.
Og så vil jeg tage en snak med fysen om hvad det vil sige at være gravid med din ryg skade og pointere dine smerter.

Glæder mig snart til at ses smukke. :-)

Ja søde har også tænkt mig lige at ringe til min fys og snakkliget med hende om det

Anmeld

28. januar 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Sådan har jeg haft det siden jeg var 6-7 uger henne... Mit er så godt nok blevet bedre, men hvis jeg overanstrenger mig kommer det igen...

Har du overvejet lidt svømning evt? Det er jeg begyndt på og det har altså hjulpet lidt, at jeg bruger min krop lidt mere, men på en skånsom måde...

Tak for dit svar jo vil rigtig gerne svømme men pga af gl skade, har jeg haft problemer med at svømme fordi mine muskler ikk er stærke nok til når jeg kommer op af vandet, så får jeg mange smerter. Men måske jeg skulle prøve igen og så bare 10-15 minutter

Anmeld

28. januar 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Tak for dit svar jo vil rigtig gerne svømme men pga af gl skade, har jeg haft problemer med at svømme fordi mine muskler ikk er stærke nok til når jeg kommer op af vandet, så får jeg mange smerter. Men måske jeg skulle prøve igen og så bare 10-15 minutter

Nå for pokker... Ej det er da ærgeligt.. Altså jeg svømmer kun 15-20 min, og så går jeg hen i det varme bassin fordi jeg også bliver lidt øm i musklerne, og så 2 min i sauna også.. Ved ikke om det hjælper, men jeg bilder mig selv ind at det hjælper på de ømme led og muskler, så det kunne du jo forsøge... Man skal jo ikke nødvendigvis svømme en hel time ad gangen, det kan jeg bestemt heller ikke holde til og så tror jeg det er godt lige at få lidt varme bagefter...

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan har jeg også haft det denne gang. Var ved læge, som inden hun overhovet havde kigget på sagde " ja bl er det i hvert fald ik, da du slet ik er langt nok henne i din gravitet endu. De hormoner som giver bl kommer først meget sener" Det var bare det hele som gav sig og det er heldigvis gået lidt i sig selv igen. Men pas på ik at overanstrenge dig alt for meget. Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Ja søde har også tænkt mig lige at ringe til min fys og snakkliget med hende om det

Godt smukke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.