første lægebesøg:-) tidlig scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Moar2012

Ja sagen er den, jeg har fået en tid ved lægen på onsdag 1 feb til bekræftelse af min graviditet.. Jeg vil der være 5+1 henne..

Da jeg før har haft em MA er jeg meget nervøs for om det sker igen.. Tror i jeg kan få en tryghedsscanning denne gang???

Hvor tidligt kan man se hjerteblink?? Jeg håber jeg kan få en tid til tidlig scanning d. 7 eller 8 feb der vil jeg være henholdsvis 6+0 og 6+1 henne..

Kan man se hjerteblink der eller skal jeg vente en uge mere inden jeg bliver scannet??

Håber der er nogen der har erfaring med dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Masig

Nogle gange kan man se hjerteblink tidligt, men hvis du vil være helt sikker skal du vente til du er 7 uger henne... Det er ærgeligt at tage til scanning og ikke kunne se hjerteblink og så skulle gå og være bekymret over det selvom det ikke behøver betyde noget...

Jeg tror godt din læge vil sende dig til scanning hvis du forklarer din situation...

Anmeld

28. januar 2012

Muffinmus

jeg fik ikke en trods ma og 2 års forsøg på ny spire.

Men betalte en selv. Gør det tidligt 6+6 hvis du vil være bare en smule sikker på på at se et hjerte..mange kan ikke 6+0. Så det vil bare gøre dig røv nervøs hvis der ikke er hjerteblink jo.

Anmeld

28. januar 2012

Moar2012

Okay så venter jeg en uge eller 2 ekstra inden jeg tager en tidlig scanning.. Tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.