Vil lige hilse på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. marts 2009

Bubbi

Pænt godaften til alle på baby.

Nu har jeg igennem de sidste par mdr luret herinde, og fulgt med i mange af de gode debatter, og er helt bestemt "faldet" til herinde. Er da hvertfald blevet en del klogere, og har erfaret ved denne side, at her er ingen dumme spørgsmål

Så nu syntes jeg da at det var på tide, at jeg stikker hovedet frem og siger hej..

Jeg venter mit første barn, og har termin den 25 juni. Syntes pludselig at tiden går hurtigt, og så alligevel så langsomt. Vi venter en lille dreng. Værelset er så småt ved at være færdigt..

Men ja alt i alt ville jeg bare sige pænt hej til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Becks

Bubbi skriver:

Pænt godaften til alle på baby.

Nu har jeg igennem de sidste par mdr luret herinde, og fulgt med i mange af de gode debatter, og er helt bestemt "faldet" til herinde. Er da hvertfald blevet en del klogere, og har erfaret ved denne side, at her er ingen dumme spørgsmål

Så nu syntes jeg da at det var på tide, at jeg stikker hovedet frem og siger hej..

Jeg venter mit første barn, og har termin den 25 juni. Syntes pludselig at tiden går hurtigt, og så alligevel så langsomt. Vi venter en lille dreng. Værelset er så småt ved at være færdigt..

Men ja alt i alt ville jeg bare sige pænt hej til jer alle.

Velkommen til
Håber du bliver ligeså glad for siden, som vi andre tøser er

Knus

Anmeld

15. marts 2009

Mie A

Hejsa

Velkommen til denne dejlige side. Er selv helt afhængig - og Tillykke med din lille dreng i mavsen

Knus Mie

Anmeld

16. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Halløj,

tillykke med maven og velkommen til siden. Det er en dejlig side og jeg er sikker på du bliver rigtig glad for at være her

Vh Jeanne

Anmeld

16. marts 2009

Diana...

Velkommen til

Håber du bliver glad for at være på denne fantastiske side.

Og tillykke med maven, det bliver super spændende.

Knus Diana

Anmeld

16. marts 2009

Mathilde

Hej og velkommen til siden Tillykke med den lille dreng i maven. Jeg venter selv en lille pige d. 15. juli.
Håber du bliver glad for at være herinde.

Knus Mathilde 22+5

Anmeld

16. marts 2009

SaNiNa

Velkommen til siden og stort tillykke med din lille dreng...

kuns Sanne

Anmeld

16. marts 2009

Janep

hej ehj og velkommen til siden
Stort tillykke men maven

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Velkommen til.... - Denne her side er super fantastisk.... Er sikker på du bliver glad for at være her....

Knus Pia, mor til tre guldklumper...

Anmeld

16. marts 2009

Stumpen

Hej og velkommen til... Jeg er mor til en Mathilde på 2½ og venter nr. 2 med termin den 26.juni..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.