Gået over tid og negativ test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nu gået 4-5 dage over tid og jeg tog en test for et par dage siden som blev meget meget svag positiv og har prøvet og teste igen derefter men der bliver de negative.
Prøvede og kigge alle testene igennem for bare at se på dem og på den ene var der kommet en hvid test streg. Hvad betyder det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg er nu gået 4-5 dage over tid og jeg tog en test for et par dage siden som blev meget meget svag positiv og har prøvet og teste igen derefter men der bliver de negative.
Prøvede og kigge alle testene igennem for bare at se på dem og på den ene var der kommet en hvid test streg. Hvad betyder det?

Jeg ved ikke hvad den hvide streg betyder. Hvilken test har du brugt? Slå det evt op på google.

Men ihvertfald vil jeg tro at det er ubetydeligt med den hvide streg, hvis det var efter de fem minutter 

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Jeg ved ikke hvad den hvide streg betyder. Hvilken test har du brugt? Slå det evt op på google.

Men ihvertfald vil jeg tro at det er ubetydeligt med den hvide streg, hvis det var efter de fem minutter 

Det var det. Tror det var den jeg tog i går.

Anmeld

28. januar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

tag en clear blue digital. den giver dig svar med det samme

Anmeld

28. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Det var det. Tror det var den jeg tog i går.

Så tror jeg ikke at du skal tænke mere over det 

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

tag en clear blue digital. den giver dig svar med det samme

Koster de ikke en formue?

Anmeld

28. januar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Koster de ikke en formue?

både ja og nej,.

for hvad er forskellen , om du bruger 40 kr på 2 test som du ikk kan se negativ for positiv på og må købe 2 mere til 40 kr
det giver jo så 80 kr!

eller købe en enkelt clear blue til 90 kr som giver dig svar her og nu

clear blue gir dig svaret og bliver derfor også den billigste i længden hvis man er usikker på resultat af de andre

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

både ja og nej,.

for hvad er forskellen , om du bruger 40 kr på 2 test som du ikk kan se negativ for positiv på og må købe 2 mere til 40 kr
det giver jo så 80 kr!

eller købe en enkelt clear blue til 90 kr som giver dig svar her og nu

clear blue gir dig svaret og bliver derfor også den billigste i længden hvis man er usikker på resultat af de andre

Nå troede den var meget dyrere . Den køber jeg hvis mens ikke kommer inden tirsdag

Anmeld

28. januar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Nå troede den var meget dyrere . Den køber jeg hvis mens ikke kommer inden tirsdag

nope! de er ikk så dyre faktisk smill

herinde kan du få dem til 99 kr og så er leveringen gratis så de kommer lige til din postkasse.

og ellers kan man få dem på apoteket

http://www.billige-teste.dk/clearblue_digital_grav iditetstest_1_stk_-p-99.html

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

nope! de er ikk så dyre faktisk smill

herinde kan du få dem til 99 kr og så er leveringen gratis så de kommer lige til din postkasse.

og ellers kan man få dem på apoteket

http://www.billige-teste.dk/clearblue_digital_grav iditetstest_1_stk_-p-99.html

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.