hår på ansigtet .. har i det også??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Har I også hår på ansigtet?? .. Jeg er så irriteret over det .. Ikk li frem man kan se det meget men det kunne have set bedre ud og rener ansigt/hud uden alt det hår, og især når man er mørk håret .. Nogen der har fået fjernet det ? Eller hvad gør i ved det ??? .. Nogen der ved om hvor man kan får sådan noget væk?? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Har I også hår på ansigtet?? .. Jeg er så irriteret over det .. Ikk li frem man kan se det meget men det kunne have set bedre ud og rener ansigt/hud uden alt det hår, og især når man er mørk håret .. Nogen der har fået fjernet det ? Eller hvad gør i ved det ??? .. Nogen der ved om hvor man kan får sådan noget væk?? ..

du kan vidst få det laset væk ved en hudlæge så vidt jeg ved.. Men har aldrig selv døjet med det, så ved det ikke helt præcist..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg har lidt på overlæben og på kinderne.. men det er så lyst .. Men jeg bruger sådan noget fra Matas.. Som man smører på og så skraber man hårene af .. Min overlæbe er såååå blød.. Og det er ikke Veet.. men mener det hedder Hanne Bang Cosmetics 

http://www.hannebang.dk/haarfjernq/index.htm

Det er så godt Prøv det.. Men altså det skal holdes ved lige hver 3 uge ca.. 

Anmeld

28. januar 2012

A&F

Jeg har ikke, men jeg ved at mange lysner det, fjerner det med tråd og nogen får det væk med laser

Anmeld

1. februar 2012

Sabina

Ved at mange udlændinge kvinder døjer med det. Men ja du kan få det laset væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.