appelsinhud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

sara-m

hjælp... er der nogen der har gode råd mod appelsinhud på lår, som hjælper ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

merichs

sara-m skriver:

Åh, hvis jeg dog bare vidste det  Men følger lige med hvis der skulle være nogen som kommer med goode tips

Anmeld

28. januar 2012

Jonatansmor

sara-m skriver:

Har du prøvet hamphandske? Den kan du købe blandt andet i matas, koster en 20 og gør huden blød fin og spændstig? Put noget sæbe på den og kør med uret over hele kroppen.

Husk at smøre dig ind bagefter. Idag kan du få forskellige opstrammende cremer, jeg brugte Garniers i en gul flaske efter min graviditet og den kan klart anbefales. Den gule på lårbasserne og ballerne og en anden fugtighedslotion på resten af kroppen. Jo hurtigere du smører dig ind efter dit bad, jo mere fugt får du puttet ind i din hud.

Og sørg for at få dit vand, vand renser kroppen ud og skiller sig af med de affaldsstoffer du også bekæmper udefra med dit creme og hamphandsken

Anmeld

28. januar 2012

sara-m

tusind tak for svar det vil jeg da prøve, kan man købe den cream i matas også og hvad koster den ca ?

Anmeld

28. januar 2012

sara-m

merichs skriver:

Åh, hvis jeg dog bare vidste det  Men følger lige med hvis der skulle være nogen som kommer med goode tips

du er velkommen til at kigge med

Anmeld

29. januar 2012

merichs

sara-m skriver:

du er velkommen til at kigge med

Tak

Anmeld

29. januar 2012

sofies

Drik masser af vand, hvis er du meget beslutsom så detox et par uger. Det betyder nul sukker, nul hvede, ingen alkohol og ingen koffein og så balle lår øvelser.. Sorry ved godt det lyder hårdt, men det virker virkelig at blive renset ud...

Anmeld

29. januar 2012

gonefishing

sara-m skriver:

løb er det eneste der hjælper på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.