mariesmavse92 skriver:
Hej piger!!
Jeg vil høre, om I har oplevet noget af det samme. Flere gange i løbet af en dag får jeg nogle underlige "anfald", hvor jeg fra halsen ned til hoften (altså også armene) bliver helt tung og træt, og min puls stiger helt markant.. Det varer ca 5 minutter og går så stille og roligt væk igen, men er yderst ubehageligt da det også påvirker vejrtrækningen!! Det kan også godt gøre mig lidt nervøs som nu her for ti minutter siden, da jeg lagde mig i sengen efter at have været på toilettet og det så bare pludselig kom - bang som et lyn fra en skyfri himmel. Jeg søgte lige på google og så at mange skriver at det er helt normalt med lidt hjertebanken og høj puls når man er gravid, men... Det virker bare unormalt?? :-S
Knuus mariesmavse 
Jeg har det ofte, især hvis jeg har rejst mig for hurtigt. Eller er forpustet. Eller hvis jeg, ligesom jeg var igår, er mega mæt og proppet med mad, så kan jeg næsten ikke trække vejret og føler at min puls stiger og jeg næsten skal besvime
Men ifølge lægerne, der har taget adskillige prøver på mig, er det bare en graviditetsgene der kommer af, at alt i mellemgulvet bare er presset sammen.
Hvor langt er du henne?
Anmeld