Goddag alle kommende mødre (både 1. som 2. gang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Mommylove

Hej alle sammen.
Jeg er helt ny i denne gruppe og vil da lige kigge ind til jer og sige hej.. Jeg er jo, som i nok kan regne ud, gravid med termin den 23 marts..! Jeg har i forvejen et stk lækker datter på 6 år (august 2005), hendes far og jeg valgte at skilles da hun var 1 år, eller det var nok mest mig der valgte det. For mange øl, han ville have kontrol over mig og jeg sagde fra.. Jeg er nu sammen med, verdens lækreste forlovet. Vi har kendt hinanden i næsten 13 år, vi var også barndoms kærester, men rigtige kærester i snart 5 år..
Det har været en 3 års lang kamp om at lave et stk baby og vi er lykkelige. Vi havde tabt håbet og vi var igang med at arbejde med tanken om ikke at få et fælles barn.. meenn jubii, skæbnen ville os anderledes. Inde i min mave er der en dejlig lille aktiv pige, med samme kromosomafvigelse som sin far, men hun vil fungere som alle andre.. btw hun er lavet på naturlig måde..

Tak fordi du læste med..
(indlæg er skrevet fra mobilen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Giraffen

Mommylove skriver:

Hej alle sammen.
Jeg er helt ny i denne gruppe og vil da lige kigge ind til jer og sige hej.. Jeg er jo, som i nok kan regne ud, gravid med termin den 23 marts..! Jeg har i forvejen et stk lækker datter på 6 år (august 2005), hendes far og jeg valgte at skilles da hun var 1 år, eller det var nok mest mig der valgte det. For mange øl, han ville have kontrol over mig og jeg sagde fra.. Jeg er nu sammen med, verdens lækreste forlovet. Vi har kendt hinanden i næsten 13 år, vi var også barndoms kærester, men rigtige kærester i snart 5 år..
Det har været en 3 års lang kamp om at lave et stk baby og vi er lykkelige. Vi havde tabt håbet og vi var igang med at arbejde med tanken om ikke at få et fælles barn.. meenn jubii, skæbnen ville os anderledes. Inde i min mave er der en dejlig lille aktiv pige, med samme kromosomafvigelse som sin far, men hun vil fungere som alle andre.. btw hun er lavet på naturlig måde..

Tak fordi du læste med..

Velkommen til og tillykke med lillepigen i maven 

Her har vi været sammen i snart tre år og venter nr 1 (også en pige) med termin 28. marts

Anmeld

28. januar 2012

tioyv

Mommylove skriver:

Hej alle sammen.

Tak fordi du læste med..

velkommen til

har været sammen med min kæreste i 8 måneder d 4 februar og er 7½måned henne  så vi haved været kærester i 14 dage da jeg blev gravid..

venter i pige, har termin 18 marts

Anmeld

29. januar 2012

Mommylove

Mange tak... og tillykke med jeres graviditet .. Det er lidt vildt at der ikke er så lang tid endnu

Anmeld

29. januar 2012

lailamik

Velkommen til

Vi har været kærester i 15mdr  nu, blev gravid efter ca.2 uger men mistede/fødte i uge 20 for 1 år siden. Er så gravid igen med termin den 26. Marts med hvad vi tror er en dreng  Men skal til 3D på mandag så det bliver spænnende 

Anmeld

29. januar 2012

Mommylove

Lailamik: gør mig rigtig ondt med dit tab og kæmpe tillykke med graviditeten

Spørgsmål til alle: hvor i landet bor i.. jeg er selv bosat i sydjylland ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.