veninder med børn søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

biancs

Hejallesammen

jeg søger nogle veninder med børn i ballerup og omegn. Jeg er selv 25 og har en datter på 20 mdr og en søn på fire mdr. desværre har jeg ikke så mange veninder med børn og savner lidt nogle søde piger på min alder, der også har en lille eller flere små øjesten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

AndreasMor84

biancs skriver:

Hejallesammen

jeg søger nogle veninder med børn i ballerup og omegn. Jeg er selv 25 og har en datter på 20 mdr og en søn på fire mdr. desværre har jeg ikke så mange veninder med børn og savner lidt nogle søde piger på min alder, der også har en lille eller flere små øjesten

Hey
Jeg bor i Søborg og kender ik så mange, da jeg er tilflytter. Er 27 og har en søn på 4½ mdr.

Anmeld

28. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
biancs skriver:

Hejallesammen

Hej jeg er lige flyttet til Ballerup , og har en skøn dreng på snart 3 år og venter lille søster til maj  

Anmeld

23. juni 2012

betina23

Hey jeg heder betina jeg er 23 år og har en datter der bliver 1 år her den 27 juli vi bor i ballerup nede ved grandtoften, jeg savner ligesom dig at ha nogle gode veninder og håber du vil være interesseret i a prøve at lære hinanden a kende? Mvh betina 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.