Unge mødre fra Bornholm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er 24 og mor til en vildbasse på 4.

Desværre var de venner jeg havde før jeg fik min søn ikke klar til børn og gled derfor ud i sandet. Jeg savner nogen at kunne dele mine oplevelser med og evt. gå ud sammen med - altså ud som i en tur i biffen, ud at shoppe eller måske på café.

Det behøver ikke at være et "fysisk" bekendtskab... altså, det behøver ikke at være et venskab hvor vi skal mødes. Det kan også bare være via telefon/internettet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Ms.Momo

Er der slet ingen?...

Anmeld

17. juli 2012

Drømme

Neej, så lige på din profil du er fra Bornholm - det er jeg også

21 år (22 til august) mor til Sophia på 4 1/2 måned og sammen med hendes far, Mathias, der er grunden til jeg kom til Bornholm :b

Vi bor i Sorthat sammen med vores skøre hund, og jeg savner virkelig bekendskaber herovre, de få unge, jeg har lært at kende er smuttet til Sjælland 

Anmeld

17. juli 2012

Ms.Momo

Drømme skriver:

Neej, så lige på din profil du er fra Bornholm - det er jeg også

21 år (22 til august) mor til Sophia på 4 1/2 måned og sammen med hendes far, Mathias, der er grunden til jeg kom til Bornholm :b

Vi bor i Sorthat sammen med vores skøre hund, og jeg savner virkelig bekendskaber herovre, de få unge, jeg har lært at kende er smuttet til Sjælland 

Vi burde mødes på et tidspunkt.....

Anmeld

17. juli 2012

Drømme

Ms.Sunshine skriver:

Vi burde mødes på et tidspunkt.....

Gerne

Sender dig lige en pb..

Anmeld

13. august 2012

gogen

Hej piger 

Jeg faldt over jeres indslag, og vil spørge om Kommunen ikke har et eller andet form for "tilbud" for unge mødre på øen?

Er der ikke skabt et forum hvor I kan dele jeres oplevelser og erfaringer med andre mødre, måske gå til babysvømmning sammen eller noget i den retning.

jeg har selv deltaget i et projekt som ung, og kan huske at det  havde en stor betydning den gang. I dag arbejder jeg som pædagog her på øen, og er ikke faldet over noget der specifikt er til unge mødre.

Hilsen gogen

Anmeld

13. august 2012

Talbutikken

gogen skriver:

Hej piger 

Jeg faldt over jeres indslag, og vil spørge om Kommunen ikke har et eller andet form for "tilbud" for unge mødre på øen?

Er der ikke skabt et forum hvor I kan dele jeres oplevelser og erfaringer med andre mødre, måske gå til babysvømmning sammen eller noget i den retning.

jeg har selv deltaget i et projekt som ung, og kan huske at det  havde en stor betydning den gang. I dag arbejder jeg som pædagog her på øen, og er ikke faldet over noget der specifikt er til unge mødre.

Hilsen gogen

Der er en ungmødregruppe her på øen, men det er snare en opservations gruppe en noget andet...

Det fortæller de bare intet om når man bliver tilbud at starte.. Har selv været i gruppen for 8 år siden ca.

Ønsker man et netværk herover, ja så skal man selv gøre et stort fodarbejde, da ja undskyld mig, Bornholmerne tilsyneladne endnu ikke har opfundet online terminsgrupper, mødregrupper

Anmeld

15. august 2012

gogen

tak for svaret det er faktisk mærkeligt at der ingenting findes til de unge piger for dårligt altså!!!

De der observationsprojekter kan mødrene ikke bruge til noget, de mangler ikke øjne der kigger på dem, de er under opsyn hele tiden, de mødes med fordomme og mistillid, og det er en kamp i sig selv at hele tiden bevise at man er god nok i rollen som mor. 

Så gruppen var nok oprettet for kommunens skyld og ikke de unge mødre aj altså det er sørgeligt ;(  måske skal jeg begynde at sætte fokus på det manglende tilbud på øen  

Anmeld

29. august 2012

Ms.Momo

gogen skriver:

Hej piger 

Hilsen gogen

Der findes "Ung mor" og det var jeg da også i i sin tid... men der blev oftere snakket om "alm." ting, som tatoveringer, negle og andet... Men der kan du kun være med hvis du er gravid eller nybagt mor og under 25... jeg mener barnet må være op til 1 år når du starter.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.