Tænder!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.865 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Er der nogle af jeres skønne unger som har fået tænder endnu?

Benjamin bider i alting, savler meget, sover dårligt, og virker generelt generet. Men altså, så er det heller ikke værre Han er stadig meget glad, smiler, griner og leger.

Men så i går mærkede jeg sku en lille tand!  Den er ikke så synlig endnu, men den er sku skarp. Jeg blev helt vildt overrasket, da jeg alligevel regnede med, at der ville gå nogle måneder endnu, før vi skulle til det med tænder.

Men så tænker jeg, hvornår skal jeg børste tænder på ham? Min sp sagde, så snart den første tand er fremme, men ja, som sagt, så er den jo ikke synlig, men man kan mærke at den lige er brudt igennem tandkødet. Skal den så børstes allerede?

Ihh altså de store børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Ka+Ma=Be

Blev lige nødt til at dele dette billede! hihi 

Man kan liiige ane de to små bisser i undermunden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2012

maryjane

Her er der ingen bisser endnu, er noget spændt på hvornår de vil dukke op. Men han lyder da til at klare det flot din kære dreng 

Anmeld

29. januar 2012

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Her er der ingen bisser endnu, er noget spændt på hvornår de vil dukke op. Men han lyder da til at klare det flot din kære dreng 

Det kan jeg godt forstå Jeg var også nået overrasket. Må indrømme, at jeg gerne synes han måtte have ventet lidt endnu Men ja, det kan man jo ikke selv bestemme hehe.

Ind til videre mærker vi ikke noget til det (andet end det ovennævte), så jeg håber det bliver så smertefrit som overhovedet muligt 

Anmeld

29. januar 2012

akskovmose

Katte87 skriver:

Hvor er han sød..  Så er det frem med tandbørsten.. 

Anmeld

30. januar 2012

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hej piger 

Er der nogle af jeres skønne unger som har fået tænder endnu?

Benjamin bider i alting, savler meget, sover dårligt, og virker generelt generet. Men altså, så er det heller ikke værre Han er stadig meget glad, smiler, griner og leger.

Men så i går mærkede jeg sku en lille tand!  Den er ikke så synlig endnu, men den er sku skarp. Jeg blev helt vildt overrasket, da jeg alligevel regnede med, at der ville gå nogle måneder endnu, før vi skulle til det med tænder.

Men så tænker jeg, hvornår skal jeg børste tænder på ham? Min sp sagde, så snart den første tand er fremme, men ja, som sagt, så er den jo ikke synlig, men man kan mærke at den lige er brudt igennem tandkødet. Skal den så børstes allerede?

Ihh altså de store børn 

Ej, hihi, et dejligt billede

Tror også du skal frem med tandbørsten.

Hmm, William har haft nogle små knopper om mund og næse, og savler en del og tygger hænder! Hehe! Men ingen tænder endnu!!

Anmeld

30. januar 2012

SaNiNa

Naia er også ved at få sin første tand vi venter bare på den lige vil det sidste frem. hun bliver helt saglig hvis vi masseger på tandkødt og hun savler helt vild, men det har hun nu altid gjort.

Men syntes ikke rigtig hun er plagt ellers.

Har lige idag købt en tandbørste til hende som hun har ligget og tygget i men en masse lyd på.

Anmeld

30. januar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Åh, den lækre dreng!  Jamen Tristan har 4 som ligger liiiige under tandkødet. De har ligget der faktisk hele tiden, så tror også snart at han får nogle op, men der er ikke noget at mærke endnu. Udover savl og at det er skønt at tygge på alt!

Anmeld

31. januar 2012

lykkelige-mor

her er der heller ingen tænder på vej i nu

Anmeld

31. januar 2012

Ka+Ma=Be

Tak skal i have søde piger! Vi har taget tandbørsten i brug! Det er lidt underligt, men meget hyggeligt! hehe. Tænderne er også kommet mere og mere frem Det går fandme hurtigt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.