....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger... jeg har i noget tid gået med ændret cyklus... blødt meget on/off i perioder korte pauser hvor jeg ikke bløder dvs 5 dage og det hele er startet forfra igen ..

men nu har jeg gået i to dejlige uger uden skyggen af mens og kun idag og igår set blod hvad ville svare til en teskefuld ialt.... og helt rødt var det ikke... går med smerter, men der kommer ikke noget blod, underligt, ... er ikke på prævention, og man kan vel ikke være gravid og pletbløde minimalt vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej piger... jeg har i noget tid gået med ændret cyklus... blødt meget on/off i perioder korte pauser hvor jeg ikke bløder dvs 5 dage og det hele er startet forfra igen ..

men nu har jeg gået i to dejlige uger uden skyggen af mens og kun idag og igår set blod hvad ville svare til en teskefuld ialt.... og helt rødt var det ikke... går med smerter, men der kommer ikke noget blod, underligt, ... er ikke på prævention, og man kan vel ikke være gravid og pletbløde minimalt vel?

du kan sagtens pletbløde imens du er gravid, men det kan os bare være din krop der vænner sig til at være komemt af præventionen, hvis det altså er sket for nyligt..

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

du kan sagtens pletbløde imens du er gravid, men det kan os bare være din krop der vænner sig til at være komemt af præventionen, hvis det altså er sket for nyligt..

kom af med min prævention i oktober måned... så det er da længe ellers ?

.. hmm ok vidste jeg ikke

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

kom af med min prævention i oktober måned... så det er da længe ellers ?

.. hmm ok vidste jeg ikke

så længe er det heller ikke nej.. så det kan faktisk være meget normalt hvis du har taget din prævention længe..

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

så længe er det heller ikke nej.. så det kan faktisk være meget normalt hvis du har taget din prævention længe..

3 mdr med p-sprøjten

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

3 mdr med p-sprøjten

synes du skal prøve at ringe til lægen på mandag og forhøre dig..

for havde du nu været på din prævention i lang tid ville det jo være meget normalt at kroppen lige skulle vænne sig til ikke at få det osv..

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

synes du skal prøve at ringe til lægen på mandag og forhøre dig..

for havde du nu været på din prævention i lang tid ville det jo være meget normalt at kroppen lige skulle vænne sig til ikke at få det osv..

er både blevet scannet og været ved læge meed der, man fandt intet

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

er både blevet scannet og været ved læge meed der, man fandt intet

hmm, ja så ved jeg ikke hvad du kan gøre.. :/

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hmm, ja så ved jeg ikke hvad du kan gøre.. :/

fordi jeg ikke har blødt i 2 uger og kun set en skygge blod igår tror manden kan være en implantationsblødning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.