Gravid !!!!! :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

prik

Anonym skriver:

skriver som anonym  da kæresten  og jeg ville 
 holde det hemmliget inde til NK-scanning.

Har lige taget en test og den var positiv, vi er begge meget glade.
Men vi er osse begge under 25 og vi har en søn på 8 måneder, som der ville være ca 16 måneder imellen dem. Vi er lidt bange få hvad folk siger til det. Da de ikke var helt glade over vi skulle have vores søn.
Så ville lige høre er der andre unge med to børn så tæt på hiannden? 

JEG ER GRAVID !! 

JUBIII !!!!!!!

altså min kæreste er lieg blevet 25 og han har tvillinge drenge på 3 og jeg er gravid med vores søn noah som ifølge termin skulle komme om ca tre måneder jeg sys ikke der er noget galt i det.. unge forældre kan være lige så gode som ældre og er det oftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

twinboys

Stort tillykke

Anmeld

28. januar 2012

Chraz

Der er lige præcis 18 måneder og 2 dage imellem mine de 2 mindste, og jeg synes ikke det er så hårdt som mange folk siger så længe man er gode til at støtte og hjælpe hinanden. Vi var også bange for hvad omverdenen ville sige, men vi blev faktisk kun mødt med positiv respons Og i sidste ende er det jo vigtigst hvad i selv synes

Kæmoe tillykke med den kommende bebs

Anmeld

28. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

skriver som anonym  da kæresten  og jeg ville 
 holde det hemmliget inde til NK-scanning.

Har lige taget en test og den var positiv, vi er begge meget glade.
Men vi er osse begge under 25 og vi har en søn på 8 måneder, som der ville være ca 16 måneder imellen dem. Vi er lidt bange få hvad folk siger til det. Da de ikke var helt glade over vi skulle have vores søn.
Så ville lige høre er der andre unge med to børn så tæt på hiannden? 

JEG ER GRAVID !! 

JUBIII !!!!!!!

Stort tillykke!!  

Vores nærmeste kunne også have slagtet os da vi sagde at jeg var gravid, men jeg er SÅ ligelgad. Jeg skal ikke leve mit liv efter hvad de synes, for så får jeg aldrig det liv som jeg ønsker i fremtiden.

Vi vil også gerne have bebs nummer to her i hytten, og det er langt fra en bekymring for os, hvad folk siger. Så længe vi alle er glade og tilfredse, så kan det være ligemeget hvad andre synes 

Anmeld

28. januar 2012

morbibi

Hvorfor er I bange for, hvad folk siger. Det er da jer, der skal have en mere og ikke dem eller.......

Tillykke med det og personligt synes jeg, det er lettere med 2 små end med flere års mellemrum. Og det bliver naturligt for jer, da ikke kender til andet Så ingen grund til bekymring, glæd jer over endnu et vidunder

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Hvorfor er I bange for, hvad folk siger. Det er da jer, der skal have en mere og ikke dem eller.......

Tillykke med det og personligt synes jeg, det er lettere med 2 små end med flere års mellemrum. Og det bliver naturligt for jer, da ikke kender til andet Så ingen grund til bekymring, glæd jer over endnu et vidunder

Nu er vi ligeglade med hvad folk siger. 
Vi er glade og sådan skal det være, nu når vi begge her tænkt over det. Over at hvis vores familie ikke kan respketer det kan de ikke respekter os.

Mange tak .. Vi tager det en dag af gangen  

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Stort tillykke!!  

Vores nærmeste kunne også have slagtet os da vi sagde at jeg var gravid, men jeg er SÅ ligelgad. Jeg skal ikke leve mit liv efter hvad de synes, for så får jeg aldrig det liv som jeg ønsker i fremtiden.

Vi vil også gerne have bebs nummer to her i hytten, og det er langt fra en bekymring for os, hvad folk siger. Så længe vi alle er glade og tilfredse, så kan det være ligemeget hvad andre synes 

Manege tak 

Nu må vi se hvad de siger til det om nogen måneder når vi kommer frem med det. Vi glæder os til at fortælle dem det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.