update fra fødegangen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

KittyMaMa

Alt vel hos mig og den lille! Mit blodtryk har været fint de sidste dage og er det stadig.

Og babys hjertelyd var også fin idag, - så nu er der kun tilbage at vente og nyde roen inden det går løs!

Ha´ en god dag og weekend!

/Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Mussen2

KittyMaMa skriver:

Alt vel hos mig og den lille! Mit blodtryk har været fint de sidste dage og er det stadig.

Og babys hjertelyd var også fin idag, - så nu er der kun tilbage at vente og nyde roen inden det går løs!

Ha´ en god dag og weekend!

/Katja

Dejligt - at alt er som det skal være. Gad vide om der ikke snart er en der åbner ballet og føder fra februargruppen?

Anmeld

29. januar 2012

KittyMaMa

Mussen2 skriver:

Dejligt - at alt er som det skal være. Gad vide om der ikke snart er en der åbner ballet og føder fra februargruppen?

Ja mon ikke snart det er ved at være vores tur? Jeg håber det i hvertfald! Er du okay? Synes efterhånden jeg er mere træt nu, end jeg var først i graviditeten....

/Katja

Anmeld

29. januar 2012

Mussen2

KittyMaMa skriver:

Ja mon ikke snart det er ved at være vores tur? Jeg håber det i hvertfald! Er du okay? Synes efterhånden jeg er mere træt nu, end jeg var først i graviditeten....

/Katja

Yes, jeg er ok. Har haft et par GODE dage ( der er godt nok forskel på dem) ikke sådan rigtig optræk til noget.... Har nogle langvarige plukkeveer i ny og næ, men ikke mange. Synes lillemanden er ret stille derinde, men der er jo heller ikke så meget plads mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.