Wee kønscanning;-))) fantastisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

An&Jo

babymus77 skriver:

Tak tak han er så fin;-)) alle pengene værd;-))

jaa, glæder mig til det er min tur.. vi er os blevet enige om at vi gerne giver de penge for en kønsscanning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Ja man elsker jo allerede sin lille bebs ubeskriveligt. Ihh jeg glæææder mig til at det er vores tur næste uge  

Glæd dig;-) Det er skønt!!! Jeg har set frem til denne dag så længe;-)) Det er så uvirkeligt at sige han:-)) om den;-)) så dejligt!!!!

Anmeld

27. januar 2012

babymus77

An&Jo skriver:

jaa, glæder mig til det er min tur.. vi er os blevet enige om at vi gerne giver de penge for en kønsscanning..

Jeg har en skole veninde som er jordemoder, vi gik i folkeskole sammen!!! Har set frem til denne dag så længe;-) er så uvirkeligt at kunne omtale mavsen som han;-) Jeg skal klart ha en fuld 3D 4D med til den tid;-) fik to biæledet med i 3D det var så vildt at se;-))

Anmeld

27. januar 2012

projekt-ønskebarn

Jeg glædede mig før, nu glæder jeg mig endnu mere. Det bliver så dejligt at kunne sætte køn på og måske dernæst navn på  

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

babymus77 skriver:

Jeg har en skole veninde som er jordemoder, vi gik i folkeskole sammen!!! Har set frem til denne dag så længe;-) er så uvirkeligt at kunne omtale mavsen som han;-) Jeg skal klart ha en fuld 3D 4D med til den tid;-) fik to biæledet med i 3D det var så vildt at se;-))

vi vil os gerne have begge dele..

fik det ikke med den store, og hører bare om hvor stor en oplevelse det har været for alle dem der kommer afsted, så vil helt sikkert os selv have en 3D den her gang.. men det vigtigste er kønnet, og så selvfølgelig at den er sund og rask..

Anmeld

27. januar 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg glædede mig før, nu glæder jeg mig endnu mere. Det bliver så dejligt at kunne sætte køn på og måske dernæst navn på  

Ligepræcis;-) Vi havde et drengenavn klar;-))

Anmeld

27. januar 2012

babymus77

An&Jo skriver:

vi vil os gerne have begge dele..

fik det ikke med den store, og hører bare om hvor stor en oplevelse det har været for alle dem der kommer afsted, så vil helt sikkert os selv have en 3D den her gang.. men det vigtigste er kønnet, og så selvfølgelig at den er sund og rask..

Præcis;-) for 14 og 10 år siden da jeg sidst fik børn fik man ikk kønnet afvide!! Og 3D fandtes ikke!!! Så det er sidste barn her, og derfor skal det hele med;-)))

Anmeld

27. januar 2012

projekt-ønskebarn

Klogt  

Anmeld

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

hvis man betaler sig fra en kønsscanning kan man se de fra uge 14+0 tit og ofte, men nogengange først fra 15+0..

Ja det er jo helt vildt at man ka se det så tydligt, så tidligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.