Termin i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

MaleneJensen

Aalexandra skriver:

Endelig kom dagen hvor jeg har termin 

Glæder mig super meget til fødslen går i gang og jeg får min dejlige lille pige ud og op i mine arme    

Jeg vejer nu 65kg har taget 20 kg på og måler 100 cm rundt om maven...

Nu skal jeg bare få tiden til at gå med noget....MEN med hvad ??? 

Alt er klar og parat... tasken er pakket til sygehuset både til mig, farmand og baby og alt er på plads herhjemme og klar til den lille kommer... 

Ej hvor har du en Floot Mave Uha termin idag så begynder dagene af blive lange når man først går over, håber ikke du skal gå for lang tid over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Aalexandra

tanjaaer skriver:

Godt nok en pæn mave du har der

Glæder mig helt til man kan begynde at se noget

hilsen tanja 18+0

Mange tak .. Jeg glædede mig også rigtig meget til at man kunne se jeg var gravid, og det var så hyggeligt i uge 20 - 30 hvor man rigtig kunne mærke baby og hvor det stadig ikke var for hårdt og tungt at bære

Anmeld

28. februar 2012

Aalexandra

MaleneJensen skriver:

Ej hvor har du en Floot Mave Uha termin idag så begynder dagene af blive lange når man først går over, håber ikke du skal gå for lang tid over..

Hehe tusind tak men den mave kom jeg af det for præcis en måned siden i morgen tråden kom bare op igen. Og gik heldigvis kun 2 dage over

Anmeld

1. marts 2012

MaleneJensen

Aalexandra skriver:

Hehe tusind tak men den mave kom jeg af det for præcis en måned siden i morgen tråden kom bare op igen. Og gik heldigvis kun 2 dage over

Oki hehe Men stort Tillykke med den Bette Håber alt gik som det skulle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.