præventions middel forslag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg og min dejlige kæreste er ved at blive idioter af at vi altid skal finde kondomer frem før vi skal have sex, og før han når at pakke kalorius ind, er det lige før vi begge er tabt... Jeg kan ikke tåle nogen form for hormon, da jeg med det samme svulmer op og ligner en ballon... og ikke en lille en af slagsen.

Jeg har læst og læst som en gal på nettet, for at fine en løsning, men den eneste jeg kommer frem til er kobberspiral, som jeg under ingen omstændigheder vil have da min menstration i forvejen er kraftig, og en af bivirkningerne er længere og mere bløning, og jeg er bare ALTID den ene ud af 10, som der står. (også altid en ud af 100).

Så nu vi løbet ind i en mur, og kan ikke finde en løsning hvor vi kan smide kondomet, uden jeg ender med at blive gravid. Vi har allerede en dejlig pige, og kan ikke have en til her hvor vi bor.

Håber nogle af jer dejlige kvinder har et godt forslag, så vi igen kan begynde at nyde hinanden, uden at vi når at løbe døde i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

JeNoVa

Så vidt jeg ved, har du kun tre muligheder, hvis du ikke må få hormoner: Sterilisation, kondom eller kobberspiral.

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Så vidt jeg ved, har du kun tre muligheder, hvis du ikke må få hormoner: Sterilisation, kondom eller kobberspiral.

Ja det også de tre muligheder vi er nået til, men håber stadigvæk at der er en der har et fjerde forslag.

Anmeld

27. januar 2012

Skønne Jønne

Jeg kan ikke retti huske hvad den hedder, men er der ikke også sådan en ting som kvinden kan sætte op et stykke tid inden???
Femidom? Ej mener det er sådan en rund ting...

Jeg var måske ikke den store hjælp alligevel

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Skønne Jønne skriver:

Jeg kan ikke retti huske hvad den hedder, men er der ikke også sådan en ting som kvinden kan sætte op et stykke tid inden???

kiggede lige på nettet... det ligner mest af alt en ting man sætter på en pind så man kan se vindretningen... hi hi. Men tusind tak for dit forslag, men tror bare det ender for meget med det samme som kondomet.

Anmeld

27. januar 2012

mika.F

Skønne Jønne skriver:

tænker du nuva ring?       det er hvertfald bare blød gummiagtig ring man sætter op og har i tre uger, har en uges pause med mens og så starter forfra.......    jeg var godt tilfreds md den da jeg havde nuva ring, jeg fik dem fordi jeg ikke kan tåle P-piller, men mener stadig der er lidt hormoner i...

held og lykke i jagten trådstarter!

Anmeld

27. januar 2012

UnderCover37

27. januar 2012

FrkZier

hvad med pessar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.