Er der nogen der har/kender Hollys undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Mumto3

Jeg har fundt noget rigtig fint undertøj i økologisk bomuld fra Hollys, men jeg kender det slet ikke i størrelserne.

Er det stort eller småt? Kryper det meget hvis det bliver tørretumblet.

Jeg har en dreng der bruge 128/134 i størrelse, men de har kun undertøj i 128. Tror I det bliver for småt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

An&Jo

Mumto3 skriver:

Jeg har fundt noget rigtig fint undertøj i økologisk bomuld fra Hollys, men jeg kender det slet ikke i størrelserne.

Er det stort eller småt? Kryper det meget hvis det bliver tørretumblet.

Jeg har en dreng der bruge 128/134 i størrelse, men de har kun undertøj i 128. Tror I det bliver for småt?

ville ikke tørretumble det, for så mister det højst sandsynligt farverne, men det er selvfølgelig bare mig..

men mener at det er meget normalt i str.. men putter du det i tumbleren vil der jo altid være sandsynlighed for at det krymper en del..

Anmeld

27. januar 2012

Mumto3

An&Jo skriver:

ville ikke tørretumble det, for så mister det højst sandsynligt farverne, men det er selvfølgelig bare mig..

men mener at det er meget normalt i str.. men putter du det i tumbleren vil der jo altid være sandsynlighed for at det krymper en del..

Tak for svar. Jeg tørretumbler alt, uanset om det kan tåle det eller ej. Ellers kan jeg ikke for vores hverdag til at hænge sammen.

Tror måske jeg springer over at købe til den store, og nøjes med at købe til midterbarnet. Han trænger også mest til nyt undertøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.