... herre mega meget utålmodig altså!!!
Har som bekendt været til 3 eksaminer her i Januar. Jeg har forsvaret mit semesterprojekt, 25 siders rapport i alle fag som blev forsvaret med en times mundtlig eksamen - jeg fik en 7'er, men det var bare bestået/ikke bestået så det var fint
Så har jeg været til 6 timers skriftlig eksamen i alle fag (Organization and management, sales and marketing, economics, supply chain management og business law) og til sidst en 4 timers skriftlig eksamen i philosophy and methodology (videnskabsteori og metode).... Nogle MEGET tunge eksaminer med temmelig meget læsning OG JEG HAR STADIG IKKE FÅET SVAR!!!!
Jeg er MEGA utålmodig og vil bare gerne vide om jeg skal til de forbandende re-exams
Regner med at jeg skal i begge de skriftlige... Den 6 timers var grotesk! Har aldrig oplevet så mange elever aflevere blankt
YIIKS... jeg fik skrevet noget til alle opgavner (sensation som vi sjældent oplever til den eksamen
) men jeg tror desværre ikke det er dybdegående nok
Methodology eksamen var SUPER nem - endnu et tegn på at det ikke er rigtigt for filosofi er bare ikke nemt
haha!
Nå.. nu må vi se!
De er frist på 6-timers d.2. februar (kun en uge endnu) og 4-timers d.12.....
Vi må se... men iiihhh!!!
vil have svar NU
Anmeld