jeg er helt vildt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Caroline86

... herre mega meget utålmodig altså!!!

Har som bekendt været til 3 eksaminer her i Januar. Jeg har forsvaret mit semesterprojekt, 25 siders rapport i alle fag som blev forsvaret med en times mundtlig eksamen - jeg fik en 7'er, men det var bare bestået/ikke bestået så det var fint   Så har jeg været til 6 timers skriftlig eksamen i alle fag (Organization and management, sales and marketing, economics, supply chain management og business law) og til sidst en 4 timers skriftlig eksamen i philosophy and methodology (videnskabsteori og metode).... Nogle MEGET tunge eksaminer med temmelig meget læsning OG JEG HAR STADIG IKKE FÅET SVAR!!!!

Jeg er MEGA utålmodig og vil bare gerne vide om jeg skal til de forbandende re-exams Regner med at jeg skal i begge de skriftlige... Den 6 timers var grotesk! Har aldrig oplevet så mange elever aflevere blankt YIIKS... jeg fik skrevet noget til alle opgavner (sensation som vi sjældent oplever til den eksamen ) men jeg tror desværre ikke det er dybdegående nok Methodology eksamen var SUPER nem - endnu et tegn på at det ikke er rigtigt for filosofi er bare ikke nemt haha!

Nå.. nu må vi se!

De er frist på 6-timers d.2. februar (kun en uge endnu) og 4-timers d.12.....

Vi må se... men iiihhh!!! vil have svar NU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Caroline86

...

Anmeld

27. januar 2012

ESV

ÅH jeg kender det alt for godt.. Har netop afleveret en opgave jeg først får svar på om tidligst 6!!!!! Uger.. Altså det er bare længe at vente på at få afvide om jeg er dumpet eller bestået..

Anmeld

27. januar 2012

ESV

ÅH jeg kender det alt for godt.. Har netop afleveret en opgave jeg først får svar på om tidligst 6!!!!! Uger.. Altså det er bare længe at vente på at få afvide om jeg er dumpet eller bestået..

Anmeld

27. januar 2012

Caroline86

ESV skriver:

ja, det er BARE ikke sjovt iihhh!!!

Hvad har du skrevet om/i?

Anmeld

27. januar 2012

Mettemus

Ih jeg tjekker også vores intranet mindst et par gange om dagen for tiden. Afleverede en opgave d. 4. og ved godt, at de plejer at være længe om at rette dem... men alligevel! De kunne da godt lige tage og tjekke min ... før alle de andre, ikk?

BTW min lillebror har også været til nogle forskellige eksaminer nu her hvor siiindssygt mange afleverede blankt. I det ene statistikfag endte de med et gennemsnit for hele årgangen på 1,8 Det er jo helt vildt!

Anmeld

27. januar 2012

ESV

Læser til sygeplejerske og har skrevet om sukkersyge.. Har dog haft 14 dage men ved jo ikke om det altid er en fordel og har en eller anden fornemmelse af at jeg muligvis har glemt noget vigtigt... Og syntes det et liiiidt sært at vi er halvvejs gennem næste modul før vi ved om den er bestået eller ej.. Men men det går nok alt sammen..Men krydser fingre for sig!!

Anmeld

27. januar 2012

ESV

Der skulle have stået at jeg krydser fingre for dig!!

Anmeld

27. januar 2012

Caroline86

Mettemus skriver:

Ih jeg tjekker også vores intranet mindst et par gange om dagen for tiden. Afleverede en opgave d. 4. og ved godt, at de plejer at være længe om at rette dem... men alligevel! De kunne da godt lige tage og tjekke min ... før alle de andre, ikk?

BTW min lillebror har også været til nogle forskellige eksaminer nu her hvor siiindssygt mange afleverede blankt. I det ene statistikfag endte de med et gennemsnit for hele årgangen på 1,8 Det er jo helt vildt!

jo, det ville da kun være fair at du fik svar før alle andre hæhæ

Da vi var til trial exam i den 6 timers var der 13 (!!!!) fra min klasse der dumpede og 19 fra vores internationale klasse! (jeg fik heldigvis 4 i den, men alligevel ryster man sgu lidt i bukserne over sådan en statistik)

Anmeld

27. januar 2012

Caroline86

ESV skriver:

Læser til sygeplejerske og har skrevet om sukkersyge.. Har dog haft 14 dage men ved jo ikke om det altid er en fordel og har en eller anden fornemmelse af at jeg muligvis har glemt noget vigtigt... Og syntes det et liiiidt sært at vi er halvvejs gennem næste modul før vi ved om den er bestået eller ej.. Men men det går nok alt sammen..Men krydser fingre for sig!!

åha ja... det er nemlig træls når man bare fortsætter og så alligevel risikerer at blive "sat tilbage" hvis man ikke er bestået

Men mon ikke du har klaret det fint?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.