Så går Smilla også :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Marco2

Smilla har de sidste par dage turdet gå mellem T og jeg og igår da vi var på biblioteket gik hun selv mellem møblerne dernede. Uden nogen til at gribe hende …

Så nu er hun også medlem af "walkers" 

Men det er altså slet ikke til at følge med. Synes hendes udvikling siden hun er startet i vs er eksploderet. Og hun er jo virkelig et lille barn nu. Og i den grad et barn med vilje!! Hold nu op de to piger nok skal få deres kampe Men de elsker hinanden og der er absolut ingen der kan få Smilla til at grine som Emily kan. Og så er der tilgengæld heller ingen der kan irritere Emily som Smilla kan  Det er simpelthen så sjovt at se hvor meget glæde og knyttet bånd på både godt og onde der er mellem de to piger.

Til slut vil jeg sige adios. Vi tager på skiferie  imorgen og er væk en uges tid. Så hjerteligt tillykke til de små poder som fylder 1 år mens jeg er væk.

Knus fra Smilla & mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Mettemus

Hold fast hun er sej og modig, lille Smilla! Kan godt forstå du er stoltHvor lyder det bare dejligt med den søskende kærlighed - på godt og ondt Det er lige netop derfor alle burde få mindst to børn!

Kan i øvrigt godt nikke genkendende til udviklingsspring efter VS- (i vores tilfælde DP-) start. De er nogle små papegøjer og efteraber hinanden helt vildt. Det er sjovt at se! L er dog stadig en bangebuks og skynder sig at sætte sig ned, når han mærker, at vi ikke holder ved. Indimellem glemmer han dog, at han ikke kan gå og tager 3-4 skridt ud i det blå eller står stille og ser fjernsyn. Det varer nok alligevel ikke længe før han rigtigt går.

Og igen - GOD TUR på ski! Jeg glæder mig til at høre om det og er kun minimalt misundelig

Anmeld

27. januar 2012

AnneBJ

Jeg tror endnu ikke,, at jeg aldersforskellen på de ældste i gruppen og Felix, har føltes så stor som nu! Det er helt vildt at de kan gå...! Han kan ikke engang finde ud af at sætte sig op, når han har ligget på maven! Men han er jo så også 3 måneder "bagud" i forhold til de ældste, så jeg har ingen kriser - han føles bare så lille endnu!

Rigtig god skiferie!!

Anmeld

27. januar 2012

Lilje82

Hvor er hun sej Og rigtig god skitur

Anmeld

27. januar 2012

Kit

Stort tillykke - det er bare så stort.

Alberte tog sine første skridt 14-1-2012 og siden da er hun bare blevet bedre og bedre - må vist hellere ud og købe nogle sko til hende. Det er vist bare et spørgsmål om selvtillild før hun tonser rundt på større afstande.

Rigtig god skiferie.

Anmeld

27. januar 2012

Maria-s

Rigtig god skiferie!!

Og  til seje Smilla!

Uhh jeg håber også at når tiden ER, så kan vi blive tilsmilet af lykken og gøre Noah til storebror til en sund og rask lillebror/ søster. Jeg er som Mette også af den holdning at alle børn burde opleve at have en søskende

Anmeld

28. januar 2012

Diana...

Ihh hvor er hun dygtig 

Uhh ja det der søskende kærlighed det kender vi også alt til det er så hyggeligt. Men her kan de virkelig også køre hinanden helt op og gøre hinanden stik tosset det helt vild. Jeg bliver nogen gange helt overrasket over hvor meget temperement sådan en lille pige kan have 

Og rigtig god skiferie. 

Anmeld

28. januar 2012

JonTri

Tillykke med walker-statussen... det går stærkt, når de først har knækket koden! Glæder mig til, at jeg kan melde mig i klubben

God skitur - er SLET ikke misundelig

Anmeld

29. januar 2012

Sofia

Ihh smile Smilla. Smid endelig en film op hvis du fanger hende, vil så gerne se.

Tillykke

Anmeld

29. januar 2012

Sofia

Og god skitur for dælen da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.