Hvor ondt må man have i ribbenet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Giraffen

Hej piger

Lillepigen har den sidste månedstid camperet fast i min højre side, hvilket har skabt ret meget pres på mine ribben

Her for et par uger siden opdagede jeg så at min hud er blevet følelsesløs ved ribbenet ca 7x7 cm's område

Min krop reagerer altid med hudløshed på smerte - hvilket gør at jeg også har en kronisk følelsesløs plet på skulderbladet pga nerver, der knudrer sammen

Når jeg trykker ligesåstille på ribbenet udefra der langs kanten så gør det hammer ondt

Når jeg er til graviditets-styrketræning kan jeg ikke bruge de muskler der sidder der omkring uden det gør vildt ondt

Dog sidder smerten på ydersiden og ikke indersiden af ribbenene så jeg tror ikke det er fra spark fra hende at det kommer

Nå - men.... what to do? og er der overhovedet noget at gøre monstro? jeg mener, hun ka jo ikke bare lige komme ud et par dage og give mine ribben lidt fred og ro

Men jeg gruer lidt for om der kan komme langsigtede problemer nu når det nok kun bliver værre de næste to måneder

Til gengæld er det som om jeg slet ikke er gravid i hele venstre side af kroppen så intet er så skidt at det ikke er godt for noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Mor til Majbørn

altsaa - jeg ville ringe til laegen eller jordemoderen. Synes det lyder lidt maerkeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.