Billeder af William (inspireret af MaryJane) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

HeidiØ

Ligesom lille Karla blir vist frem, har jeg lige lagt lidt ud af William..

https://www.baby.dk/debat/157761pi1/boern-01-aar/william-4-mdr-en-lille-billedspam-d.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Ihh hvor ser han bare dejlig ud OG hvor er det fedt, det billede hvor du klipper hans negle hehe. Meget opmærksom ung mand  

Anmeld

28. januar 2012

HeidiØ

Katte87 skriver:

Ihh hvor ser han bare dejlig ud OG hvor er det fedt, det billede hvor du klipper hans negle hehe. Meget opmærksom ung mand  

Taaaak du!  .. Ja, han er virkelig opmærksom på alt hvad vi gør/laver

Anmeld

30. januar 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Ligesom lille Karla blir vist frem, har jeg lige lagt lidt ud af William..

https://www.baby.dk/debat/157761pi1/boern-01-aar/william-4-mdr-en-lille-billedspam-d.aspx

Det ansigt altså  Han er simpelthen så skøn, Heidi. Og hvordan får du ham til at sidde stille mens I klipper negle?  Tristan vil gerne være alle steder på én gang nemlig, så det er far der klipper, da han har et bedre greb om de små fingre og tæer
Jeg må også snart lave sådan en tråd: Tristan 4,5 mdr. Ja, han er da egentlig 19 uger nu!  Det har jeg svært ved at tro på. Om 1,5 mdr er vores LILLE pus ½ år!

Men tak for indsigten i hvor stor, han er blevet, det skønne barn.

Anmeld

30. januar 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Det ansigt altså  Han er simpelthen så skøn, Heidi. Og hvordan får du ham til at sidde stille mens I klipper negle?  Tristan vil gerne være alle steder på én gang nemlig, så det er far der klipper, da han har et bedre greb om de små fingre og tæer
Jeg må også snart lave sådan en tråd: Tristan 4,5 mdr. Ja, han er da egentlig 19 uger nu!  Det har jeg svært ved at tro på. Om 1,5 mdr er vores LILLE pus ½ år!

Men tak for indsigten i hvor stor, han er blevet, det skønne barn.

Eeeeej, tak du er så sød!!

Hihi ja, det ved jeg heller ikke, han sys det er super spændende!!

Iih altså ja, jeg fatter heller ikke de blir så store!! Det er helt vildt. William blir 20(!!!!) uger imorgen!

Jaah, lav lige sådan en tråd! .. Så vi kan se Tristan! Altså, får vi en dreng mere engang, så skal han altså hedde Tristan!! Elsker det navn!

Anmeld

31. januar 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Eeeeej, tak du er så sød!!

Hihi ja, det ved jeg heller ikke, han sys det er super spændende!!

Iih altså ja, jeg fatter heller ikke de blir så store!! Det er helt vildt. William blir 20(!!!!) uger imorgen!

Jaah, lav lige sådan en tråd! .. Så vi kan se Tristan! Altså, får vi en dreng mere engang, så skal han altså hedde Tristan!! Elsker det navn!

Ja, havde min veninde ikke en William, så havde det navn også været i toppen af: hvad skal barnet hedde

Så må vi se om Thomas er frisk på en Tristan, hvis det bliver en realitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.