Min Psykolog....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

janne1986

Er fantastisk!!!

Hun skubber mig i en fart hvor jeg føler jeg bliver presset, men ikke mere end jeg kan følge med..

Lige pt gennemgår vi mine forældre, det er meget grænseoverskridende for mig, og pt har hun sat mig igang med og skrive et brev til dem, som jeg både frygter lidt men også håber vil hjælpe dem til og se de må deltage lidt mere, for børnenes skyld.... .

Og det skal afleveres på søndag til dem, jeg er rigtig spændt, for det betyder at der efterfølgende blir besluttet  om jeg skal til og søge reserve bedste forældre..... Vil jo helst have mine egne, men inden da skal de altså opfylde nogle krav...

Såhh... Det blir vildt.....

Føler selv jeg er gladere, jeg er besluttet på de ik skal skuffe mine børn lige så meget som de har skuffet mig, og de har allerede fået en forsmag (mine børn), men nu er det mig der skal stoppe det, glæder mig til og få en afklaring, så jeg ved hvad jeg står med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

B&J

ej hvor lyder det bare helt igennem fantastisk for dig..

og det er så fedt du lige har fundet psykologen som kan hjælpe dig og støtte dig

Anmeld

27. januar 2012

janne1986

B&J skriver:

ej hvor lyder det bare helt igennem fantastisk for dig..

og det er så fedt du lige har fundet psykologen som kan hjælpe dig og støtte dig

Det er super fantastisk, håber jeg kan undgå medicin....

Og tror jeg selv på jeg kan, for har det allerede bedre, jeg kan få et smil på læben osv... Før var min ansigt helt tomt.... Jeg kan grine og mener det faktisk... Uden det er falsk...

Jeg kan snakke og forklare min pige igen, uden og blive sur....

Jeg mangler stort set kun mine grænser overfor andre voksne mennesker....

Anmeld

27. januar 2012

B&J

janne1986 skriver:

Det er super fantastisk, håber jeg kan undgå medicin....

Og tror jeg selv på jeg kan, for har det allerede bedre, jeg kan få et smil på læben osv... Før var min ansigt helt tomt.... Jeg kan grine og mener det faktisk... Uden det er falsk...

Jeg kan snakke og forklare min pige igen, uden og blive sur....

Jeg mangler stort set kun mine grænser overfor andre voksne mennesker....

det må være så fantastisk for dig jeg er såååå glad på dine vejne og din piges vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.