Det gør så vanvittig ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

MissTas

Godmorgen piger ..

Som overskriften lyder.. Så har jeg bare så vanvittig ondt nede i skridtet.. Der hele vejen rundt hvor benet sidder fast (hvis man kan sige det sådan) Hver gang jeg rejser mig, eller bevæger mig "takker" mine knogler nærmest over "skærer" op af hinanden og det gør simpelthen så ondt.. Samtidig har jeg virkelig mens smerter og føler det akkurat ligesom jeg havde min menstruation... er i uge 37 og vil bare hører om dette er helt normalt eller andre der har prøvet lign.?

Håber sådan det er tegn på en meget snarlig fødsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

raca

hvor længe har det stået på.. for udmidlbart lyder som om hovdet er vis at sidde sig fast.. mener og huske at de par dage det stod på ikke var sådan specialt rare...

Anmeld

27. januar 2012

Silas&Mille

Det lyder som hovedet der er ved at sætte sig rigtig godt fast

Jeg har de samme smerter og har haft den i et par uger nu. Jeg er 38+6 i dag, så kan føde hvornår det skal være. 

Men hvis du er nervøs, så synes jeg du skla ringe til din læge eller fødegangen. Så kan du i det mindste få lidt vished.

Vil dog mene det er ganske normalt når du er så langt henne

Anmeld

27. januar 2012

MissTas

raca skriver:

hvor længe har det stået på.. for udmidlbart lyder som om hovdet er vis at sidde sig fast.. mener og huske at de par dage det stod på ikke var sådan specialt rare...

det har stået på i hvert fald 1,5 uge ca.

Hovedet står allerede fast, fik jeg konstateret i uge 35 :/

men tak for svaret

Anmeld

27. januar 2012

MissTas

SilasMor skriver:

Det lyder som hovedet der er ved at sætte sig rigtig godt fast

Jeg har de samme smerter og har haft den i et par uger nu. Jeg er 38+6 i dag, så kan føde hvornår det skal være. 

Men hvis du er nervøs, så synes jeg du skla ringe til din læge eller fødegangen. Så kan du i det mindste få lidt vished.

Vil dog mene det er ganske normalt når du er så langt henne

tak for svar .. kan da godt ære det bare er det, men fik bare at vide i uge 35 at hun allerede stod fast, men hun kan vel skubbe sig længere og længere ned, eller ? ..

Skal heldigvis op på fødegangen i dag og have en samtale med en læge omkring nogle blodprøver jeg har fået taget, så vil jeg lige hører ham/hende ad .. sker jo ikke noget ved at spørge..

Anmeld

27. januar 2012

Gaia

Lyder det det er dit symfyseled der er belastet. Altså bækkenløsning vor symfysen er det led de er mest plaget. Ikke andet for end: gå små skridt, afslapning, ingen støvsugning, gå op ad trapper som de små gør det. Dvs samle benene efter hvert trin, læg med en pude mellem benene når du sover. Mens smerterne lyder til a være små modningsveer, meget alm. I graviditeten og bliver kun kraftigere jo længere henne du er. Her må medicinen være: afslapning og forkælelse  

Anmeld

27. januar 2012

Silas&Mille

MissTas skriver:

tak for svar .. kan da godt ære det bare er det, men fik bare at vide i uge 35 at hun allerede stod fast, men hun kan vel skubbe sig længere og længere ned, eller ? ..

Skal heldigvis op på fødegangen i dag og have en samtale med en læge omkring nogle blodprøver jeg har fået taget, så vil jeg lige hører ham/hende ad .. sker jo ikke noget ved at spørge..

Hun kan sagtens være ved at bore sig længere ned
Det er ret ubehageligt når de små 'skiderrikker' gør det  

Ja hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

27. januar 2012

MissTas

SilasMor skriver:

Hun kan sagtens være ved at bore sig længere ned
Det er ret ubehageligt når de små 'skiderrikker' gør det  

Ja hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt

jeg må hører dem ad deroppe og se hvad de siger .. mon ikke de har noget fornuftigt at fortælle .. men det er godtnok ubehageligt.. specielt når knoglerne nærmest takker over som om de ikke passer sammen.. hehe

Anmeld

27. januar 2012

MissTas

Gaia skriver:

Lyder det det er dit symfyseled der er belastet. Altså bækkenløsning vor symfysen er det led de er mest plaget. Ikke andet for end: gå små skridt, afslapning, ingen støvsugning, gå op ad trapper som de små gør det. Dvs samle benene efter hvert trin, læg med en pude mellem benene når du sover. Mens smerterne lyder til a være små modningsveer, meget alm. I graviditeten og bliver kun kraftigere jo længere henne du er. Her må medicinen være: afslapning og forkælelse  

tak for dit svar

håber ikke det er bækkenløsning :/ men må jo bare ta det lidt med ro, bare svært når man bare går hjemme og nærmest venter på en fødsel hehe.. så bliver man lidt rastløs

modningsveer ligefrem.. jamen så er der da håb forude at det kan risikere at ske indenfor terminen .. kan slet ikke vente til at få hende ud

Anmeld

27. januar 2012

Ems30

Det lyder smertefuldt. Har dog også hørt at når baby borer hovedet ned, skulle det virkelig gøre nas. Uh, glæder mig ikke. Jeg har i hvert fald ingen tegn på at der er nogen der borer noget her...eller modningsveer, som der er en der foreslår. Men jeg tror også jeg går langt over termin. Det bliver rigtig spændende at se om du føder før tid. Jeg følger i hvert fald med i update

Hvad sagde lægen da du var inde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.