Sele i klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Nea85

Hej.

Snakkede om klapvogne med en veninde i dag. Passer det, at selen i en klapvogn ikke er sikker nok, og at man skal bruge en barnevognssele?

Hilsen
Linnea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det synes jeg aldrig jeh har hørt noget om at den ikk skulle være. Jeg har tit brugt det til hvis vi bare har været på tur.
Men hvis Astrid har sku sove har jeg brugt barnevognssele, men det kun fordi hun så kan ligge på både siden og maven i den.

Anmeld

26. januar 2012

Nea85

LouiseVous skriver:

Det synes jeg aldrig jeh har hørt noget om at den ikk skulle være. Jeg har tit brugt det til hvis vi bare har været på tur.
Men hvis Astrid har sku sove har jeg brugt barnevognssele, men det kun fordi hun så kan ligge på både siden og maven i den.

Jeg er også lidt skeptisk.. De måtte vel ikke sælge dem, hvis de ikke var sikre..?

Men smart med barnevognsselen i forhold til at sove på siden osv., den skriver jeg mig lige bag øret

Anmeld

26. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er nogen sikkerhedsregler der skal overholdes, så jeg vil sige "nej, det passer ikke".

Vi har haft to børn i Emmajunga klapvogn og der har selen været helt sikker. Men smart med en barnevognssele.

Anmeld

26. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nea85 skriver:

Jeg er også lidt skeptisk.. De måtte vel ikke sælge dem, hvis de ikke var sikre..?

Men smart med barnevognsselen i forhold til at sove på siden osv., den skriver jeg mig lige bag øret

Nej det vil jeg da bestemt ikk håbe de ville gøre hvis ikk de er godkendte....
Men for at være helt ærlig kan jeg da ikk se det farlige i den, det er jo blot en h-sele ligesom i autostole?!

Smiler:-) i klapvognsselen er de jo tvunget til at sove på ryggen, lidt synd hvis barnet sove bedst og længest tid ved at kan vende og dreje sig. Astrid har da sovet med klapvognsselen, men jeg kan tydelig mærke forskel på søvneme og tiden...

Anmeld

26. januar 2012

Janni.

Jeg kan bedst li´ at bruge barnevogns selen. Klapvogns selen sidder så løs på knægten, selvom jeg spæner den til. Og han kan sno sig ud af klapvogns selen. 

Anmeld

26. januar 2012

Nea85

MoarHvidovre skriver:

Der er nogen sikkerhedsregler der skal overholdes, så jeg vil sige "nej, det passer ikke".

Vi har haft to børn i Emmajunga klapvogn og der har selen været helt sikker. Men smart med en barnevognssele.

Det er nemlig også min tanke!
Jeg vil også bruge selen i klapvognen til ture, hvor hun sidder, og til ture, hvor hun skal sove, kan man jo bruge barnevognsselen

Anmeld

26. januar 2012

Nea85

Janni. skriver:

Jeg kan bedst li´ at bruge barnevogns selen. Klapvogns selen sidder så løs på knægten, selvom jeg spæner den til. Og han kan sno sig ud af klapvogns selen. 

Vi har ikke fået vores klapvogn endnu, den er bestilt, men jeg har ikke prøvet selen på hende.. Hvis jeg føler at den ikke sidder ordentligt, bruger jeg også barnevognsselen

Anmeld

26. januar 2012

Nea85

LouiseVous skriver:

Nej det vil jeg da bestemt ikk håbe de ville gøre hvis ikk de er godkendte....
Men for at være helt ærlig kan jeg da ikk se det farlige i den, det er jo blot en h-sele ligesom i autostole?!

Smiler:-) i klapvognsselen er de jo tvunget til at sove på ryggen, lidt synd hvis barnet sove bedst og længest tid ved at kan vende og dreje sig. Astrid har da sovet med klapvognsselen, men jeg kan tydelig mærke forskel på søvneme og tiden...

Jeg må se på hvordan den sidder, når jeg får klapvognen hjem..
Men vil helt klart bruge barnevognsselen på ture, hvor hun skal sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.