Hvad skal i lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2009

Fines mor

Igår var vi lidt i haven, men idag er det helt gråt her... jeg trænger snart til FORÅR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

HelleBelle

Her er det lige omvendt, her var gråt i går og sol i dag
Så vi skal i haven (ih hvor jeg ikk gider.....)

Anmeld

15. marts 2009

Marie;-)

Har:

Spist morganmad
Startet tøjvask

Skal:

Ud og løbe
Til børnefødselsdag i familien

Marie - der ikke er så aktiv pt. herinde, men tilgengæld roder rundt i hendes job-situation

Anmeld

15. marts 2009

Tina2

Her er høj solskin, det er super lækkert forårsvejr:-)

Vi ghar været i Jumboland med en jeg ikke har mødt før fra Milas' juniside på Netbaby:-) Super hyggeligt!

Filuca leger hos Anne Sofie fra BH (som har sovet her i nat og været med i Jumboland) og Milas sover.....

Jeg vil ud en tur og Thomas er lige inde i Aalb ang noget der er gået i stykker ved et boligselskab, han lige skal ordne, og når han kommer hjem skal jeg ud at løbe:-) (er startet løbetræning, og det går sgu helt forrygende) :-) :-) :-)

Kram Tina

Anmeld

15. marts 2009

Muslingen

Hej med jer.
Jeg har været i mødregruppe i knap 4 timer i dag - super hyggeligt. Derefter stod den på tøjvask, oprydning og fremfinding af tøj til strygning og pakning -skal jo snart på ferie.
Så lavede jeg en super lækker tomat/lime/kokos suppe og kyllingespyd og har nu været en tur på løbebåndet.
Så jeg har god samvittighed i dag

Kh Fie

Anmeld

15. marts 2009

Tina72

Hej

Vi har holdt fødselsdag for William :-) I morgen er det hans rigtige fødselsdag, så har steget frikadeller som vi skal have med i børnehaven + bagt kage. Han er helt vildt, nu har han også ventet SÅ lang tid på det skulle blive hans fødselsdag.
Men synes jeg er temmelig brugt nu :-)

Tina- snart mor til en 5-årig

Anmeld

18. marts 2009

tumle81

Muslingen skriver:

Hej med jer.
Jeg har været i mødregruppe i knap 4 timer i dag - super hyggeligt. Derefter stod den på tøjvask, oprydning og fremfinding af tøj til strygning og pakning -skal jo snart på ferie.
Så lavede jeg en super lækker tomat/lime/kokos suppe og kyllingespyd og har nu været en tur på løbebåndet.
Så jeg har god samvittighed i dag

Kh Fie

Den suppe lyder total lækker, kan man få ipskriften??
Knus Kathrina

ps søndagen brugte jeg å gymnastikopvisning med begge unger, et kæmpe hit og de var super gode begge to :-)

Anmeld

20. marts 2009

Muslingen

Hej Katharina.
Jeg lægger opskriften på igroups, da jeg ikke kan loade billeder ind her på siden - mangler vist flash.....
Den ligger under fildeling/andet og hedder opskrift.jpg.

Du skal kun bruge den som forret eller tilbehør, da den er meget kraftig i smagen, så jeg tror godt man kan få for meget af den.
Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.