hvorfor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Sujan

Er så ubehageligt. De sidste to nætter har jeg kastet op. Og har nu lige været ude og kaste op igen. Er i uge 31. jeg har det helt fint før og efter. Kan bare mærke at nu kommer det. Er virkelig ubehageligt. Men er ikke rigtig dårlig og der er masser af liv.

Tænkte at det kunne være at mavesækken blev presset når jeg lagde mig ned og maden derfor ikke kunne være der. Men her til aften nåede jeg ikke at ligge mig ned før jeg måtte ud og kaste op..

Ih hvor er det æv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

ano14316

Sujan skriver:

Er så ubehageligt. De sidste to nætter har jeg kastet op. Og har nu lige været ude og kaste op igen. Er i uge 31. jeg har det helt fint før og efter. Kan bare mærke at nu kommer det. Er virkelig ubehageligt. Men er ikke rigtig dårlig og der er masser af liv.

Tænkte at det kunne være at mavesækken blev presset når jeg lagde mig ned og maden derfor ikke kunne være der. Men her til aften nåede jeg ikke at ligge mig ned før jeg måtte ud og kaste op..

Ih hvor er det æv.

Det kan sagtens bare være bebs der trykker på maven, men jeg ville nok alligevel lige smutte forbi lægen og få tjekket urinen og målt blodtryk, bare for at være på den sikre side

Anmeld

26. januar 2012

MortilCilas

Her hjemme og det meste af vuggestuen, pædago'er, børn, og forældre har ligget med opkast.

Men synes du skulle tage en tur til lægen, det kan være mange ting

Anmeld

26. januar 2012

Sujan

MortilCilas skriver:

Her hjemme og det meste af vuggestuen, pædago'er, børn, og forældre har ligget med opkast.

Men synes du skulle tage en tur til lægen, det kan være mange ting

Mærkes ikke som noget omgangssyge da jeg ellers ikke er dårlig. Er bare meget træt.

Anmeld

26. januar 2012

Sujan

ano14316 skriver:

Det kan sagtens bare være bebs der trykker på maven, men jeg ville nok alligevel lige smutte forbi lægen og få tjekket urinen og målt blodtryk, bare for at være på den sikre side

Fik tjekket i sidste uge og der var lidt protein i urinen men ikke noget mor betød noget..

Ville bare være surt at skulle kaste op resten af graviditeten.. hader at kaste op

Anmeld

27. januar 2012

Sujan

Æv æv, hulk hulk hvor er det trist man skal have det så skidt. Har kastet op det meste af aftenen... Ih hvor jeg ikke gider det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.