At lære sin krop at kende efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

Puha jeg er smidt følelsesmæssigt lige tilbage til teenageårne hvor man har svært ved at forholde sig til ændringerne af ens krop...

Godt nok vejer jeg mindre end før jeg blev gravid, men skal godt nok vænne mig til strækmærker på både mave og inderlår og ikke for at snakke om de kære bryster. Brysterne tager virkelig hårdt på mig og det gør det ikke nemmere, at kæresten også snakker om mine forandringer til alt og alle. Har dog sagt til ham at det gør mig utrolig ked af det og det får min selvtillid helt i bund. Så det er han stoppet med og han havde slet ikke lige tænkt over, det er en hård proces at skulle igennem. Overvejer meget at få lavet mine bryster pæne igen(vi skal ikke have flere børn). Men ved at jeg er en stærk pige og skal nok komme igennem det.

Grunden til jeg skriver, er at jeg godt kunne tænke mig at høre, om andre har oplevet det samme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Filippa & Liva

Jeg kan nikke genkendende til det med brysterne...

Mine bryster var meget små i forvejen før jeg blev gravid og nu her er der næsten intet tilbage af dem, så jeg vil også rigtig gerne have lavet bryster.

Forstår godt du har svært ved de forandringer som der er sket med din krop, det er en kæmpe omvæltning.

Anmeld

26. januar 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Puha jeg er smidt følelsesmæssigt lige tilbage til teenageårne hvor man har svært ved at forholde sig til ændringerne af ens krop...

Godt nok vejer jeg mindre end før jeg blev gravid, men skal godt nok vænne mig til strækmærker på både mave og inderlår og ikke for at snakke om de kære bryster. Brysterne tager virkelig hårdt på mig og det gør det ikke nemmere, at kæresten også snakker om mine forandringer til alt og alle. Har dog sagt til ham at det gør mig utrolig ked af det og det får min selvtillid helt i bund. Så det er han stoppet med og han havde slet ikke lige tænkt over, det er en hård proces at skulle igennem. Overvejer meget at få lavet mine bryster pæne igen(vi skal ikke have flere børn). Men ved at jeg er en stærk pige og skal nok komme igennem det.

Grunden til jeg skriver, er at jeg godt kunne tænke mig at høre, om andre har oplevet det samme ?

De kære bryster... Ja når vi engang er færdige med at få børn, så skal mine også strammes om. Håber der stadig er nok fylde til at det "bare" bliver et løft. De er stadig store men fylder ikke særlig meget foroven, og det er da topfesent når man hele sit liv har været flot storbarmet.

/Mette - med brede bananpatter!

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

De kære bryster... Ja når vi engang er færdige med at få børn, så skal mine også strammes om. Håber der stadig er nok fylde til at det "bare" bliver et løft. De er stadig store men fylder ikke særlig meget foroven, og det er da topfesent når man hele sit liv har været flot storbarmet.

/Mette - med brede bananpatter!

Jeg har absolut intet i mine bryster længere, ikke engang følelse... Jeg har også altid haft en flot c skål og skal kun have det samme igen og så naturligt som muligt. Nu synes jeg ikke engang en BH kan gøre dem pæne at se på...

Anmeld

26. januar 2012

MortilCilas

Jeg har det lige sådan, og jeg hader mine bryster(!) synes simpelthen de er blevet så grimme og mormor-agtige. Jeg har overvejet at få dem lavet, ikke større, men faste, og selvfølgelig vil de nok blive ldit større af det. Men jeg vil gerne have en baby til, så det må vente, og måske har jeg lært at acceptere dem til den tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.