Min kæreste er skruk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Nadi

Okay, vi sidder og ser DUM og så udbrder Dennis "Jeg vil have sådan en til!" (om Louise's nyfødte baby) :D Godt nok vil jeg også gerne have en til, men det bliver ikke lige nu. Syntes bare det var SÅ sødt at han også kan blive lidt skruk (L) -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

BellaT

How cute! :))

Bare i gang så. Eller nå nej, du er ikke helt klar til det pjat endnu:)).
Før jeg blev gravid havde min kæreste været skruk i mange år. Han er ikke skruk mere!:)).
Meeen, der skal ikke meget til at overtale ham, hvis det skulle være. Men det skal det ikke endnu:).

Knus fra Helle...

Anmeld

5. marts 2008

Tynen

Hold så jeres mund!!!! :)

I can´t take it! - Jeg vil også have en skruk kæreste :)

Men Nadia, du har jo planer over de næste 10 år, så han må værne sig med tålmodighed indtil det står noteret næste gang ikk´?! ;)

Ihh - Skal de 2 mænner´ikke snart mødes, så han kan smitte lidt af på ham herhjemme? :)

Trine

Anmeld

5. marts 2008

Nadi

Jeg syntes også det var helt vildt sødt :D Men nej jeg har planlagt at den næste skal laves i den måned Oliver blive 2 år :P Og så tror jeg heller ikke mit underliv kan holde til det endu, er total slap i bækkenbunden! Glemmer at lave de forbandede knibeøvelser :S

Anmeld

5. marts 2008

Nadi

Tynen skriver:

Hold så jeres mund!!!! :)

I can´t take it! - Jeg vil også have en skruk kæreste :)

Men Nadia, du har jo planer over de næste 10 år, så han må værne sig med tålmodighed indtil det står noteret næste gang ikk´?! ;)

Ihh - Skal de 2 mænner´ikke snart mødes, så han kan smitte lidt af på ham herhjemme? :)

Trine

Jeg kan ikke gøre for det, er bare en der planlægger...hihi
Jo det kan de sagtens, du siger bare til så kommer han og smitter alt hva han kan :D

Anmeld

6. marts 2008

Louise mortil4

hmm her hjemme er manden ikke skruk, og det er vist meget godt, for vi har ikke planlagt flere inden vores datter på 2 starter i skole. Han så helt forkert ud i hvoedet i går da vi så det sidste af DUM, og jeg sagde at Louises lille dreng var kær, hans eneste kommentar var at nu skulle jeg ikke få nogen gode ideer. Det havde jeg nu heller ikke, har rigeligt at lave med de 3 vi har lige pt, og har da slet ikke lyst til et nr 4 blee barn.

Knus Louise - som egentlig glæder sig til at skulle ha flere unger en dag, bare ikke lige nu.

Anmeld

6. marts 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Okay, vi sidder og ser DUM og så udbrder Dennis "Jeg vil have sådan en til!" (om Louise's nyfødte baby) :D Godt nok vil jeg også gerne have en til, men det bliver ikke lige nu. Syntes bare det var SÅ sødt at han også kan blive lidt skruk (L) -Nadia[/citat] EJJJJJJJJJJJJJJJJ, hvor er du heldig, det troede jeg bare ikke mænd kunne være, suk, og så allerede ;) Skønt han ikke er skræmt af en lille krævende baby, det tegner godt ;) Birgitte

Anmeld

6. marts 2008

Tikki

Hi hi - herhjemme er manden også skruk. Dagen efter vi fik Iza, sagde han: "nå, så kan vi vel lige så godt lave nummer to nu"... :-o naarhh ikke lige der.......Men nu er jeg klar og så kan vi jo lige så godt få nummer to 8D

Anmeld

6. marts 2008

Nadi

Jeanette skriver:

Hi hi - herhjemme er manden også skruk. Dagen efter vi fik Iza, sagde han: "nå, så kan vi vel lige så godt lave nummer to nu"... :-o naarhh ikke lige der.......Men nu er jeg klar og så kan vi jo lige så godt få nummer to 8D

Det lyder da spændende, er I så gået igang med det projekt ;)

Anmeld

6. marts 2008

Tikki

Ja, men det er meget nyt, så nu må vi se hvor længe det tager denne gang. Iza tog godt nok kun 2 dage :)), men det er jo lidt sværere at få det hele i stemning denne gang, når man har en lille opmærksomhedstager :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.