Så venter vi nov-baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Ej undskyld vi lige ødelægger dit indlæg

ja ups.... vi må vist hellere hoppe over i en anden tråd så vi ikke ædelægger denne her...

HVEM KAN SKRIVE PÅ MIN VÆG ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
PiaR skriver:

ja ups.... vi må vist hellere hoppe over i en anden tråd så vi ikke ædelægger denne her...

HVEM KAN SKRIVE PÅ MIN VÆG ?

Jeg kan i hvert fald heller ikke skrive på din væg...

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

Rikke skriver:

kan man slå det til igen.... ??? ved du det ????

Anmeld

15. marts 2009

Frederikke80

PiaR skriver:

kan man slå det til igen.... ??? ved du det ????

Aner det ikke, desværre
Er stadig igang med at finde ud af hvordan det fungerer, nu hvor de har skiftet layout igen igen...

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

Rikke skriver:

nu virker det tror jeg.... fandt et sted hvor jeg kunne sætte et flueben i....

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

Rikke skriver:

Aner det ikke, desværre
Er stadig igang med at finde ud af hvordan det fungerer, nu hvor de har skiftet layout igen igen...

prøv lige at tjekke for mig nu...

Anmeld

15. marts 2009

Frederikke80

PiaR skriver:

prøv lige at tjekke for mig nu...

Jeps, nu virker det

Anmeld

15. marts 2009

Pia.

Rikke skriver:

Jeps, nu virker det

jubiiiii.... Tak for hjælpen....

Anmeld

15. marts 2009

Frederikke80

PiaR skriver:

jubiiiii.... Tak for hjælpen....

Var så lidt da... har ikke andet at lave sådan en kedelig søndag aften

Anmeld

15. marts 2009

H+S Skjolgborg.

Rigtigt. til jer der stiller ?...........
Vi have lige en slemt tur.
Men fandt ud af det og fik snakke og have en masse god sex.Som altid.

Ja jeg har nok ikke lige fået skrev herind.
Jeg har ikke skreve så meget herind.
Men vi har det godt og har funde ud af det...

Jeg har jo aldrig været i et forhold .Hvor manden har et barn i forvejen og en eks som han så have været sammen med i vildt mange(14 år ).
For lige af gøre det kort som jeg kan.
Har steen og hans eks i vores år sammen aldrig kunne snakke sammen anden over advokaten og med et i maj sidste år vendte hans eks og nu kan de snakke sammen.
Steen stoler bare ikke på hende og kommer aldrig til det igen og forstå ham sgu godt efter alt det hun har gjort mod ham og ikke kun ham men også hans familie + deres søn.
Men af de som så nu kan snakke sammen syntes jeg jo så er super for deres søn på 11 år
( For jeg har jo ikke somså haft de vilde problemmer omkring mine børns fader kun lidt imed min datters far men fandt /løste det jo i okt uden retsag osv ..
Men Steen og hans eks(skrive ikke hendes navn) har været i retten flere gang politi osv indblande osv osv... hele familie blande ind i det..
Vi helst ikke skriv for meget om det herind af grund for andre kende hende/dem osv....

Men alt i alt har jeg syntes de sidste par mdr har været lidt svært for mig og helt sikker også for ham.
pga de sidste par mdr her har hun viste mere og mere int for Steen.Men også op og ned-
vi tro lidt af hun ville have Steen tilbage.
Men han vil ikke have en skid med hende af gøre kun deres søn.Ja og hader hende tro jeg han gør stadig og af hun ikke kan give slip på søn og indse han vil bo hos sin far(det har han ville længe alt den tid vi har været sammen snart 2 år..
Steen vil kun have mig og ville ønskede vi have funde hinanden da vi var unge.Det er dejligt af vide men ikke fedt hun af og til ringer eller sms om alt muligt vind og vejr.
Syntes det er oki omkring søn.Men ikke om alt mulig andet og frække vitiheder pr sms..Men falde meget ned den sidste mdr her skønt...Steen kan jo ikke gør for hun sms og han sms aldrig tilbage anden det har om søn af gøre..

Men som sagt vi har funde ud af det og hvor vores grænsen går med ekserne osv....
Før det have vi jo ikke de problemmer...

Det kan være hårdt af og til syntes jeg.
Men sådan er liv jo hvis ikke det have været det her have det jo nok bare været nået andet her i liv.. og problemmer i et forhold har alle af og til..
vores har så ikke været anden de der ekser vi nu har hver især.........
Ellers har vores forhold ikke haft nogle andre problemmer ikke inu... .
og kun været uvenner 2 gange på snart 2 år. Er lidtttt og flot syntes jeg.
Det er jeg ikke vandtil i et forhold heller ikke Steen...

Men jo vi venter et nov-barn nu.
Termin 19 nov efter min mens sidste 1 dag..
Vi prøve jo kort men stoppe i Okt mdr pga jeg skulle have alle mine tænder trukke ud.
Stoppe vi hurtigt igen og gik så i gang efter mens i dec da jeg den 8 dec fik trukke de sidste 2 tænder ud og den 14 dec fik jeg mens 1 dag og den slutte den 19 dec..

Så nu håber vi bare alt gå vel osv.......
Knus fra Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.