Grød, blødning og skiferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

SaNiNa

Naia begynde på grød Tirsdag morgen efter hun hvade hold os vågne hele natten.

Det går bare så godt vi spiser grød når vi står op og en amme tår bagefter endnu men hun er meget letter at trække i måltiderne nu og hun sover igennem igen.

Dog sover hun ikke så godt inde for her oppe i norden, så vi tage med Nicklas ned på børnebakken (eventyr) og hygger med ski og varm kakao.

Jeg skal selv en tur til lægen når vi kommer hjem for nu bløder jeg igen 3 gang inden for en månede og har meget meget ondt i mit ar så meget at jeg tager smertestillende 4 gang om dagen af 4 piller som lige efter aks´et

Så alt i alt har vi det godt det er så hyggeligt at det sner hver dag kunne godt bruge en uge mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

MaybeBaby

SaNiNa skriver:

Naia begynde på grød Tirsdag morgen efter hun hvade hold os vågne hele natten.

Det går bare så godt vi spiser grød når vi står op og en amme tår bagefter endnu men hun er meget letter at trække i måltiderne nu og hun sover igennem igen.

Dog sover hun ikke så godt inde for her oppe i norden, så vi tage med Nicklas ned på børnebakken (eventyr) og hygger med ski og varm kakao.

Jeg skal selv en tur til lægen når vi kommer hjem for nu bløder jeg igen 3 gang inden for en månede og har meget meget ondt i mit ar så meget at jeg tager smertestillende 4 gang om dagen af 4 piller som lige efter aks´et

Så alt i alt har vi det godt det er så hyggeligt at det sner hver dag kunne godt bruge en uge mere.

Hvad mon lægen så sagde? For det lyder bestemt ikke rart med smerterne. Her er grden også godt igang og han elsker det! Dog er det bedst med mors hjemmelavede æble/abrikos mos til

Anmeld

30. januar 2012

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Hvad mon lægen så sagde? For det lyder bestemt ikke rart med smerterne. Her er grden også godt igang og han elsker det! Dog er det bedst med mors hjemmelavede æble/abrikos mos til

Nej desvæære har ikke fået ringet haft haft storbror hjemme da han var så træt efter den lange køretur hjem.

Men regner med lige at kigge ind til lægen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.