Min mand, vores datter på 9 måneder og jeg bor i et lejlighedskvarter i Køge og har ellers været glade for at bo her, da det tager 10 min. at gå ned i byen.
MEN nu er jeg virkelig bund ulykkelig for at bo her.

Vi har en overbo som består af en kvinde i 40´erne og hendes søn på 4 år. De tramper SÅ meget og drengen kan løbe frem og tilbage 17 gange og det ryster så meget at vi kan mærke det. Har så sagt det pænt til hende et par gange, men da hun bare sagde "nå", skrev vi klagebreve til boligselskabet og er nu nået op på 4 breve.
Nå men det værste er så, at der var en ungdomsklub herude, men den blev lukket, da de unge truede de frivillige ansatte, så de sagde op.. Forståeligt nok!
Nu er de unge bare blevet provokeret af det og smadre kældrerummene herude HVER nat. Vi har selv fået smadret vores opbevaringsrum dernede og fik stjålet 27 kasser sodavand, samt de samme nat smadrede 11 andre rum. De har så også sat ild til en masse containere, en lastbil (som brændte ud) og hørte i radion her den anden dag at de havde hældt benzin ud i en kælder og sat ild til det..Hvor galt kunne dét ikke lige være gået?
Vi har haft ringet til politiet 3 aftner i træk nu. Første gang gjorde de ik noget ved det, anden gang kom de her ud, men de var stukket af og i fredags, fik de sgu fat i 5 af dem, men kan intet gøre, for de skal tage dem på fast gerning. Selvom min mand kunne stå og sige at det var de samme 5, som også havde været igang dagen før.
Jeg har snakket med en gårdmand herude, som sagde de havde nogle af dem på overvågningsbilleder, fra kælderen, lige inden de gik igang med at smadre den. Han sagde også at de havde været ude og snakke med de unge og deres forældre, men de var bare blevet kaldt racister.. WHY!!!???
Efter min mening er det sgu da dem selv, der er racister efterhånden..
De skræmmer os ud af vores eget land..
Igår aftes var min mand så nede med skaldespanden og de stod lige nede foran vores hoveddør, han kom op igen og der gik lige nøjagtig 1½ min. før de stod og sparkede på vores kælderdør (døren til kælderen).

Hvor er det lige at respekten er henne?
De er jo SÅ ligeglade og jeg er virkelig rad for at bo her nu..
Hvad kan de ik finde på, hvis de finder ud af, at det er os der melder dem hele tiden?
Vi ved det er arabere og ved fra ALLE vi kender eller har snakket med, at det er de værste af alle udlændinge .Og dermed er de også, undskyld mig, pisse ligeglade med om de så ska ondulere os, for vi ikke går videre med det.
Er virkelig bange efterhånden for, at bo i mit eget hjem.
Og da de også løber rundt med deres kamphunde på legepladserne/ parkeringspladserne og træner dem i at jagte folk, tør jeg da heller ik at tage min datter med ud, når hun bliver ældre og selv løber rundt

Men må jo åbenbart bare vente på, at blive voldsmadret, føler lidt det er det eneste at gøre.
Løber jo bare panden mod muren, hver gang man prøver at gøre noget.
Ingen kan jo hjælpe, med at få dem stoppet

Undskyld, men skulle virkelig bare lige ud med det hele