Se min lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Rosengreen

Hej skønne piger! 

Så har vi været til tryghedsscanning  Og alt gik bare SÅ godt!

Vi så den lille ligge og hoppe, og hørte hjertelyden. Åhh hvor var den fin 

Jeg troede jeg ville være ca. 9 uger henne, så da jordemoderen sagde at jeg var 10+5 Blev jeg da helt paf!  Åhh jeg glæder mig til at se den lille igen om et par uger  

Mynte bliver den bedste storesøster 

- Rosengreen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

viben

Fantastisk Kan tydeligt huske hvor dejligt det er, og det ligner jo en lille baby

Anmeld

26. januar 2012

Rosengreen

viben skriver:

Fantastisk Kan tydeligt huske hvor dejligt det er, og det ligner jo en lille baby

Ja, det er fantastisk at den allerede ligner et lille menneske  Og den første gang er noget helt specielt  Nu var jeg igennem en operation i november pga. en graviditet udenfor livmoderen. Så at der er gået så hurtigt, og at den nu ligger rigtig er helt fantastisk! 

Anmeld

26. januar 2012

viben

Rosengreen skriver:

Ja, det er fantastisk at den allerede ligner et lille menneske  Og den første gang er noget helt specielt  Nu var jeg igennem en operation i november pga. en graviditet udenfor livmoderen. Så at der er gået så hurtigt, og at den nu ligger rigtig er helt fantastisk! 

Så er det jo om muligt endnu mere fantastisk Stort tillykke med den lille

Anmeld

26. januar 2012

B&J

Jaaa det er bare så dejligt en oplevelse når man ser den lille hoppe og danse rundt der inde

og dejligt den bliver rykket lidt frem så er der mindre tid til babyen kommer

Anmeld

26. januar 2012

Rosengreen

B&J skriver:

Jaaa det er bare så dejligt en oplevelse når man ser den lille hoppe og danse rundt der inde

og dejligt den bliver rykket lidt frem så er der mindre tid til babyen kommer

Ja det er så skønt at blive rykket frem, og når det så næsten er to uger, så er det bare ekstra bonus 

Anmeld

26. januar 2012

Nattøs

Jeg var selv til trygheds scanning i uge 13 og hvor var det rart, at vide at alt var normalt efter en blødning

Anmeld

26. januar 2012

maryjane

Smukt, det er bare så stort iiih 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.