Anbefal en klapvogn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

MamaLook

Jeg leder efter en klapvogn, der vender således, at barnet kan kigge op på den, der kører kareten   

Men jeg synes, at alle klapvogne vender "omvendt" 

??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Chalala85

MamaLook skriver:

Jeg leder efter en klapvogn, der vender således, at barnet kan kigge op på den, der kører kareten   

??

De fleste klapvogne kan vende styret eller selve "kassen" så der er mulighed for begge dele.

Selv har vi en Teotunia. Det har virkelig været alle pengene værd. Har været meget glad for den og vil også bruge den når lillemanden er født og stor nok til det

Anmeld

26. januar 2012

MamaLook

Chalala85 skriver:

De fleste klapvogne kan vende styret eller selve "kassen" så der er mulighed for begge dele.

Selv har vi en Teotunia. Det har virkelig været alle pengene værd. Har været meget glad for den og vil også bruge den når lillemanden er født og stor nok til det

Nå okay, jeg synes bare ikke rigtig, der "skiltes" med den funktion de steder på nettet, hvor jeg har kigget.. Men må nok ned i en forretning og derefter evt. kigge på nettet  

Mange tak for svar 

Teutonia er super gode - dog ret dyre fra ny

Anmeld

26. januar 2012

MamaLook

SKULLE NOGEN FRA AARHUS OG OMEGN LIGGE INDE MED EN GOD BRUGT KLAPVOGN, ER JEG INTERESSERET...

Anmeld

26. januar 2012

Chalala85

MamaLook skriver:

Nå okay, jeg synes bare ikke rigtig, der "skiltes" med den funktion de steder på nettet, hvor jeg har kigget.. Men må nok ned i en forretning og derefter evt. kigge på nettet  

Mange tak for svar 

Teutonia er super gode - dog ret dyre fra ny

Står der ikke vendbartstyr på dem?

Ellers kig på DBA der plejer at være nogle fine nogen til ok priser

Anmeld

26. januar 2012

MamaLook

Chalala85 skriver:

Står der ikke vendbartstyr på dem?

Ellers kig på DBA der plejer at være nogle fine nogen til ok priser

Næh - det har der i hvert fald ikke stået ved de klapvogne, jeg har været interesseret i..

Men rigtig god idé, må lige tjekke dba 

Anmeld

27. januar 2012

Chalala85

MamaLook skriver:

Næh - det har der i hvert fald ikke stået ved de klapvogne, jeg har været interesseret i..

Men rigtig god idé, må lige tjekke dba 

Ja gør det  og held og lykke med jagten

Anmeld

27. januar 2012

Pigent

MamaLook skriver:

??

Jeg kender ikke rigtig nogle klapvogne, men kender nogen der har en Emmaljunga Kombi vogn og der er jo klapvogns del med. 

Så jeg vil sige Emmaljunga klapvogn og vil nok vælge Emmaljunga Cerox 2.0 

http://www.dba.dk/super-fin-og-sporty/id-79870129/ 

http://www.dba.dk/klapvogn-emmaljunga-emmal/id-80449560/

Hvis du gerne vil have en Teutonia så har jeg fundet nogen på dba 

http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/klapvogne/produkt-klapvogn/reg-aarhus/?soeg=teutonia&fra=privat&vis=galleri&medbillede

Anmeld

27. januar 2012

Tona

MamaLook skriver:

SKULLE NOGEN FRA AARHUS OG OMEGN LIGGE INDE MED EN GOD BRUGT KLAPVOGN, ER JEG INTERESSERET...

I Århus har I en supergod genbrugsbutik der hedder Mødrehjælpens Genbrugsbutik. De har tit både barnevogne og klapvogne til en meget billig penge

Ang. klapvogne generelt, så er jeg næsten sikker på at de fleste nyere klapvogne har vendbart styr så man selv kan bestemme hvilken vej barnet skal vende.

Vi har en klapvognet fra Basson og den er vi rigtig glad for. Den har alu-stel og det gør at den er så let at køre med og løfte.

Et andet tip er at du skal være opmærksom på hvor nem eller svær klapvognene er at klappe sammen hvis det er en funktion du vil få meget brug for.

Anmeld

27. januar 2012

Maja_4000

Vi har en Emmaljunga Nitro City .. Vi har kun haft den i 3 uger , men vi er super glade for den

Man kan vende overdelen på den (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.