Første jordemor besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så er første jordemor besøg veloverstået. Kærsten havde fået lov til at slippe or at komme med denne gang, så på vej derind ringede jeg og spurte min mor om hun ville med. Tænkte det ku være lidt sjovt for hende.

Vi fik at vide at alt så fint ud og fik hørt hjertelyd. Det syntes min mor var rigtig fedt, så det var godt jeg fik hende spurt. Er i dag i uge 17+3. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

babymus77

Ihh hvor dejligt, at det er godt overståetJeg skal afsted første gang om 8 dage....

Anmeld

26. januar 2012

projekt-ønskebarn

Hej Stine...

Dejligt det gik godt 

Jeg er lidt i samme situation som dig, skal til jordmoder d. 17 februar og min mand har svært ved at få fri på det givne tidspunkt. Vil du sige at han misser en masse hvis han ikke kommer med (tænker det er vigtigere med scanningerne) for så kommer min mor nemlig med i stedet

Anmeld

26. januar 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Hej Stine...

Dejligt det gik godt 

Jeg er lidt i samme situation som dig, skal til jordmoder d. 17 februar og min mand har svært ved at få fri på det givne tidspunkt. Vil du sige at han misser en masse hvis han ikke kommer med (tænker det er vigtigere med scanningerne) for så kommer min mor nemlig med i stedet

Nu er jeg anden gangs gravid og første gang var han med alle gange, og syntes ik rigtig han fik noget ud af det. Så denne gang har jeg sagt at han ik behøvede at tage med. Syntes ik han går glip af noget. Det eneste det handler om er dig og hvordan du har det, din kost osv. 

Min mor syntes det var rigtig dejligt at høre hjertelyd, det ku de jo ik da hun var gravid.

Vi var oppe og se fødegangen sidst og det syntes han var spændene, så det ku din ku komme med til det hvis i får budet! Det er klart fedest med scaningerne!!! Vh Stine

Anmeld

26. januar 2012

projekt-ønskebarn

Hej Stine. Tusind tak for dit fine og meget detaljeret svar . Jeg tror jeg vil lade det være op til ham selv om ham vil med. Ville rigtig gerne se fødegangen men det ved jeg med garanti at vi ikke kommer til den dag da jordmoder klinikken ligger i København hvor vi bor og jeg skal føde på Hvidovre. Men tal for Info ellers. Tror vi alligevel vil lave en tir forbi selv så man ikke farer forvildet rundt den dag det går løs . Held og lykke med din graviditet. Knus fra Line 

Anmeld

26. januar 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Hej Stine. Tusind tak for dit fine og meget detaljeret svar . Jeg tror jeg vil lade det være op til ham selv om ham vil med. Ville rigtig gerne se fødegangen men det ved jeg med garanti at vi ikke kommer til den dag da jordmoder klinikken ligger i København hvor vi bor og jeg skal føde på Hvidovre. Men tal for Info ellers. Tror vi alligevel vil lave en tir forbi selv så man ikke farer forvildet rundt den dag det går løs . Held og lykke med din graviditet. Knus fra Line 

Det var i hvert fald så lidt! Og held og lykke med din også! Vh stine

Anmeld

26. januar 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.