Hej piger. Jeg har en gammel veninde fra min barndom af som jeg er ved at bygge noget op med..
vi har gået i børnehaven sammen og skole årene ud sammen. Så vi kender mange sammen i omegnet og har derimod ikke fælles venner da jeg ikke taler med 1 eneste i omegnet pånær hende, da folk åbenbart ikke kan lidt mig, og det haar jeg også været udenom for jeg var ret ustyrlig da jeg var lille og en der lavede ballade og det husker de mig kun for, og ikke til den rolige voksne pige på 21 år.. Men det gør at ingen her rigtig kan lide mig, men kan sagtens sige hej når de ser mig.. spørg mig ikke hvorfor? jeg ved det.. er aldrig blevet inviteret i byen med dem, men hvor jeg ser at de fester og skriver sammen over facebook. bare ikke med mig
.. det er lidt hårdt at se, men jeg prøver også være ligeglad... Men jeg er næsten helt hundrede på at minn veninde her ved der tales om mig, men hun har aldrig sagt noget, /; men fornemmer det.. hun invitere mig ikke med ud hvis hun skal ud, hvis vi skal ud, skal det være os alene, ikke engang en ven som jeg kender som er bekendt for hende, ønsker hun skal deltage i vores aftaler.. Men ser jeg billeder af hende på face, strømmer der billeder ind fra fede byture med hele slænget... men når jeg vil ud meed hende trækker hun den, og ved ikke, men udover det kommer hun ikke for lidt i byen
hun har aldrig indviteret mig ud hvor hun kender andre veninnder ? aldrig... jeg har enda fundet fester til os! flover hun sig ???? for hun kan bare lave en smiley over chat på face, og ik andet.. hvor hun begrunder hun lige ville sige hej, kort emne
og mere skrives der ik
har inviteret hende til barnedåb, men jeg blev ik inviteret til hendes fødselsdag!
? hun skriver tit. ej vi må snart ses, savner dig.. jeg skriver; jeg kan altid, er jo på barsel.. og så skriver hun ikke mere, eller ok så lad os ses imorgen !! sådan blir hun ved, uden der sker mere, og jeg gider ik være den der tager skridtet og kommer hvergang... hun skriver mere end hun viser
vi bor kun 1 km fra hinanden, og hun har kun besøgt mig 1 gang fordi vi sku i bio sammen og jeg sku hentes, og jeg har boet her i 6 mdr
.......
synes i jeg reager her på en underlig måde af forkerte følelser ? føler bare ikke, at hun tør ses med mig som sådan? hun sagde også den anden dag, da vi var i biffen, Ej skat, da du sagde du var gravid, jeg tænkte OMG, du er jo ikke normalt og du er jo så mærkelig
.. efter det, har jeg tænkt over alt det her