Man slår da børn - tv i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Janni.

Man slår da børn - tv2 dokumentar i aften kl 20.00 

Nu har jeg ikke set dokumentaren før, men bare titlen kan sætte mit p*s i kog 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Sabine...!

Janni. skriver:

har set den før, og lige som titlen også kan koge mit pis, så kan nogle af dem der er med i dokumentaren også...

men den er go.. og klart vær at se...

tror så ikke at jeg med mine hormoner kan klare at se den, så rarser jeg da først...

Anmeld

26. januar 2012

Caroline86

jeg havde egentlig besluttet at jeg skulle se det, men jeg ved ikke om jeg kan holde til det Synes det er så skrækkeligt

Jeg beslutter mig nok ikke før det er for sent

Anmeld

26. januar 2012

Janni.

Sabine...! skriver:

har set den før, og lige som titlen også kan koge mit pis, så kan nogle af dem der er med i dokumentaren også...

men den er go.. og klart vær at se...

tror så ikke at jeg med mine hormoner kan klare at se den, så rarser jeg da først...

Åh lad være med at se den for Stephens skyld haha  

Jeg skal da også se den, selvom jeg kender min reaktion. 

Anmeld

26. januar 2012

Janni.

Caroline86 skriver:

jeg havde egentlig besluttet at jeg skulle se det, men jeg ved ikke om jeg kan holde til det Synes det er så skrækkeligt

Jeg beslutter mig nok ikke før det er for sent

Det er helt klart skrækkeligt  

Ikke at det undskylder noget, men mon ikke nogen af slagene er i afmagt? Det er min tanke, ikke hermed sagt at det er iorden. Det er aldrig iorden at slå, hverken børn eller voksne.

Er så meget imod vold 

Anmeld

26. januar 2012

Ciss

Janni. skriver:

Ved ikke, om jeg skal se den. Jeg fatter ikke, hvordan man kan gøre den slags!

Der var en stor artikkel i Politiken for en del år siden med et stort interview med en sydstatfamilie. I deres by var det almindeligt, at nygifte fik et boldtræ (massivt, type baseball) med bibelcitater på, som de skulle bruge til at banke djævelen ud af sine små børn. Helt horribelt! Den artikkel gjorde et enormt indtryk, så jeg ved ikke, om jeg klarer at se den dokumentar, for jeg klarer slet ikke, at "lægge det fra mig" igen bagefter...

Anmeld

26. januar 2012

Julemusen

Nu kan man desværre ikke svare anonymt, så skulle lige samle mig før jeg kunne skrive her.. 

Jeg har slev oplevet vold som barn, og det var af afmagt, ikke at sige at det var i orden. 

Jeg synes det er så vigtigt at der er sådanne dokumentarer, så der er opmærksomhed om at det bare ikke er i orden.

Der er ikke mange der tør melde det, hvis de har mistanke om vold. Og det kan kun ændres ved at sådanne historier kommer ud. 

Anmeld

26. januar 2012

Janni.

Ciss skriver:

Ved ikke, om jeg skal se den. Jeg fatter ikke, hvordan man kan gøre den slags!

Der var en stor artikkel i Politiken for en del år siden med et stort interview med en sydstatfamilie. I deres by var det almindeligt, at nygifte fik et boldtræ (massivt, type baseball) med bibelcitater på, som de skulle bruge til at banke djævelen ud af sine små børn. Helt horribelt! Den artikkel gjorde et enormt indtryk, så jeg ved ikke, om jeg klarer at se den dokumentar, for jeg klarer slet ikke, at "lægge det fra mig" igen bagefter...

Jeg fatter heller ikke hvordan man kan gøre det.. 

Håber virkelig at der er nogen der ser/opdager det, og melder dem som udøver volden. Kan virkelig ikke forstå den slags mennesker. 

Anmeld

26. januar 2012

Janni.

Kitty-Katten skriver:

Nu kan man desværre ikke svare anonymt, så skulle lige samle mig før jeg kunne skrive her.. 

Jeg har slev oplevet vold som barn, og det var af afmagt, ikke at sige at det var i orden. 

Jeg synes det er så vigtigt at der er sådanne dokumentarer, så der er opmærksomhed om at det bare ikke er i orden.

Der er ikke mange der tør melde det, hvis de har mistanke om vold. Og det kan kun ændres ved at sådanne historier kommer ud. 

Først et varm  til dig. Det gør mig ondt hvad du er gået igennem. Beklager at du ikke kunne være anonym. 

Må også sige at denne slags dokumentar er vigtige. Man kan jo være heldig at naboen får øjnene op, så at sige  Forhåbentlig får det lidt flere til at samle mod og melde der hvor det er nødvendigt. 

Anmeld

26. januar 2012

Muffin_girl

Janni. skriver:

Har set den før.. Det er en god informativ, men skræmmende dokumentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.