Ja...... altså jeg har i flere dage nu villet sætte mig ned og skrive, men jeg når det bare aldrig!?.... men NU gør jeg det!! 
 Så blev min dejlige dreng 10 måneder. Vi havde sidste besøg af SP på hans 10 måneders dag og han blev vejet til 10,84 kg og målt til 80 cm. Han følger sin egen kurve rigtig fint, så der var ikke noget at komme efter dér.
 Han er motorisk stærk og er på nippet til at begynde at gå selv. Men ok det har jeg gået og sagt læææænge nu 
 Det er ligesom om han liiige mangler det sidste for at turde selv. Men vi har ikke travlt og han kommer jo fint rundt med at kravle, det okmmer nok engang 
 Han spiser masser af forskellige mad, dog er han ikke særlig glad for fisk, hvilket moren her synes er lidt irreterende, for det er SUNDT og jeg eeeelsker selv fisk, så jeg håber han en dag får øjene op for det 
 Det med at drikke af kop går stadig rigtig dårligt og i de sidste par dage har han totalt afvist koppen. Jeg snakkede med SP om det og hun sagde; "overlad du det til DP, det skal hun nok få lært ham" Så han bliver tilbudt ved hver måltid som altid, men der ryger ikke rigtig noget ned. Men der er jo så heldigvis som regel masser af væske i hans mad + han stadig får 3 flasker (ca. 180 ml) om dagen. Jeg vil først begynde at skære i dem, når han er blevet kørt ordentlig ind i DP, så der ikke sker for mange ting på én gang.
 Noah begyndte i DP forrige tirsdag, den 17/1. Han er startet op stille og roligt, men har desværre ikke været der en masse i denne uge, da han var syg i weekenden med høj feber, fik konstateret 3 dages feber i går OG så var vi lige ved lægen 2 GANGE i går (fordi de ikke tjekkede øre og hals første gang vi var deroppe??) så nu er han på flydende panodil junior og SOVER.
 Han sover 
 Nøøøj hvor har vi døjet med det der med at sove herhjemme og det har virkelig gjort at jeg har FRYGTET at skulle starte på arbejde igen 
 JEg snakkede med SP om det her med de mange gang vi skal op og putte ham hver nat og at han også om dagen vågner i sine lure efter 20 - 40 min. Hun mente at runtineænding som det at han skulle til at starte i DP kunne afhjælpe det og hvis det ikke gjorde, så skulle vi får tjekket hans øre. Og jo så siger vi nu, hver gang vi går ind og lægger ham ned når han er lagt til at sove; "Godnat Noah, du skal sove. Far og mor sover også, det er NAT, godnat, sov godt vi elsker dig". 
 Og jeg synes faktisk det hjælper. 
 Jeg har altid troet at når de er puttet, så var det bare med at sige så LIDT som muligt og kun tysse for at berolige, men nej det nye her virker meeeget bedre 
 NÅ MEN; efter Noah havde sovet sin middagslur i går (jeg hentede ham fra DP tidligt fordi hun ringede og sagde; "Jeg tror Noah har mæslinger!!!" Det viste sig jo så at være 3 dages feber, heldigvis 
) Men så var han bare KED og ville kun være hos mig. Jeg kunne mærke han var DØDTRÆT selvom han lige havde sove 1 - 1½ time og han var bare ikke sig selvoverhovedet og så tog han sig specielt til det ene øre og jeg ringede og snakkede med min mor om det og hun sagde at han også havde taget sig til ørerne i fredags. Så vi blev enige om at jeg ringede til lægen IGEN, selvom jeg lige havde været deroppe godt 3 timer tidligere. Og så VAR det jo de små øre!...
 Lægen kunne se at han umiddelbart ikke havde mellemørebetændelse, for trommehinden bulede ikke, men han var RØD og IRRETERET og det samme var han bagerst i halsen ved mandlerne, så han sagde PANODIL JUNIOR, flydende op til 4 gange i døgnet, så det gør vi nu. Jeg lagde Noah til en sen eftermiddagslur i går eftermiddags ca omkring klokken 16 med panodil og en flaske. Han sov til klokken 7.30 i morges!! 
 Kun lige afbrudt af at jeg var inde ved ham ved en 22 tiden og skifte hans ble, gi panodil og en flaske mens han stadig lå halvsovende i sengen. jeg tog ham ind i vores seng tidligt i morges ved en 5 tiden fordi han var ked af det, tænkte han lige havde brug for lidt tæthed fra far og mor) Klokken 7.30 stod jeg op og lavede en ordentlig skål havregrød til ham mens han lå og puttede med sin far i vores seng og så Rasmus Klump på fars Iphone (det ELSKER han 
) Her klokken 9.30 var han bare SÅ træt igen og blev helt pylret, så flaske blev lavet, panodil blev givet og jeg har ikke hørt en lyd fra ham siden klokken 10. (og jeg troede ellers at han ville være totalt frisk i dag efter den lange lur i nat, men nej 
)
 Så det er ikke kun hans forældre der åbenbart har/ er i underskud af søvn for tiden. Det er også lille Noah 
 Får det bare skidt over at tænke på at vi her har gået og troede at det bare var fordi der var så meget fart på hans udvikling at det var derfor han sov så dårligt (ligesom måneden inden han begyndte at kravle) og så har det måske været de bette øre hele tiden 

Nå det var vist lige et lille sidespring 
 For lige at gøre DP færdig, så er vi jo så altså ikke kommet heeelt igang endnu og fra næste uge og 3 uger frem skal han desværre passe et andet sted, da hans DP skal på kursus (eller ferie, jeg kan ikke lige huske det). Det vidste vi allerede da vi skulle vælge DP, men vi sagde ja alligevel, fordi hun bare virker rigtig god og kompetent, så vi ville ikke risikere at han istedet endte med sådan en rigtig "bedstemor"dagplejer, hvis i forstår hvad jeg mener.
 Jeg skal starte på arbejde den 21. Februar, så jeg er lidt spændt på hvordan vi lige får det hele til at lykkedes, nu når Noah æsten ikke har være i DP denne uge, men det skal det jo bare. Den tid,den sorg, er det ikke det man siger? 

MEN ALTSÅ: Det går ellers rigtig godt med Noah som altid. Han er en GLAD dreng med MASSER af temperament som NOK skal fortælle hvis der er noget han vil, men ikke må eller hvis der er noget han IKKE gider, men som han skal 
 Han fik af sin farog mor en indendørsgynge i julegave og den ELSKER han! Vi fik den først hængt op her i sidste uge, men bedre sent end aldrig, ikke? 
 Han eeelsker når især hans far gir ham gyngeture, for det er VILDT og hænger nærmest VANDRET i luften! 
 (synes moren i hvert fald!!) "Jo vildere, jo bedre!!" tror jeg Noahs motto er 
 Jeg har ikke lige fået lagt billeder over på computeren fra camerater endnu, så det må I lige vente med.
 Men hermed en "update"/ meget rodet fortælling om hvordan det lige går med Noah.

Hvis du kom helt herned til!