De der streger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du prøvet det og så der faktisk var en baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.340 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

I går aftes testede jeg...

Ingen streg....

Blev lidt skuffet...

Men kigger på testen et kvarter el. tyve minutter senere og så er der en streg?

Hvad betyder det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Ellie79

opevede det med min datter havde testet om morgen = negativ, da jeg kom hjem fra arbejde 6-7 timer senere lå testen stadig der på  vasken og mindede mig og jeg ikke var gravid. Kiggede på den og der var en lille bitte streg. 9 mdr senere kom Malou

tror altså ikke en test kan vise positiv hvis den ikke er det, har ihvertfald ikke oplevet det.

Anmeld

26. januar 2012

M (:

En test er ikke gyldig, hvis den ligger længere end den tid, der står på pakken, så det er svært at sige, om der kan være noget..

Tror jeg ville prøve igen med en ny test efter et par dage, og så ville jeg bruge morgenurin, for der er koncentrationen af evt. HCG højest.. (:

Held og lykke..

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Okay det ser ud som om at der flest stemmer på at der var en baby.

Anmeld

26. januar 2012

Muffinmus

nu har jeg altid haft en dum tendens til at teste før tidså JA, har oplevet det flere gange, både hvor det var falske streger der kom på valmed testene og nogle fra ts og så også hvor der var en baby derinde...s¨å her er der begge oplevelser.

Anmeld

26. januar 2012

Vinker

er det en valmed test???? De kan nemlig godt være drilske og desværre vise positiv over tid men uden at man er gravid!

Dog oplevede jeg 31.dec at jeg tog en test om morgenen og den var negativ men da jeg kom hjem efter nytårsfest om natten var der 2 streger. testede igen et par dage efter med clear blue og den sagde gravid!

Anmeld

26. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Ingen streg....

Blev lidt skuffet...

Hvad betyder det??

Hele forskellen ligger i, om der er farve i teststregen eller ej.

Skyggestreger er jo velkendte, men der er ikke farver i, og de kan være hvide, grålige eller udefinérbar farve, og de påviser ikke HCG.

Hvis der er farve i, så kunne det tyde på, at der er noget under opsejling, men om det bliver til noget, er jo så en anden sag.

Anmeld

26. januar 2012

Pige2009

Nope

Anmeld

26. januar 2012

Chr-Hei

Oplevede det med min søn.. Testede den var negativ, skrev til min kæreste der ingen lille spire var til os denne gang.. Lod så testen ligge i vindueskarmen og da han kom hjem fik jeg en besked hvor der stod:

Du må da være tosset, der er der uden tvivl to streger .. ventede nogle dage og der kom stregen ret hurtig

Anmeld

26. januar 2012

sandorff

Anonym skriver:

Ingen streg....

Blev lidt skuffet...

Hvad betyder det??

jeg tror ikke, bliver ihvertfald overrasket, hvis der er en baby. en test bliver positiv af at ligge så længe - selv om det oprindelige resultat var negativt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.