Legetæppe bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.672 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

AndreasMor84

Legetæppe med tilhørende aktivitetsbøjle, hvor der kan hænges div effekter bortgives.
Kan afhentes i Søborg - sendes ikke. Lidt for besværligt med de lange stænger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

hey

Hvis du kan have det med til randers i uge 7 er jeg eget int. mangler nemlilg et til wictor

Anmeld

26. januar 2012

AndreasMor84

Oliver&Troia <3 skriver:

hey

Hvis du kan have det med til randers i uge 7 er jeg eget int. mangler nemlilg et til wictor

Det ville jeg gerne men stængerne er for lange til vores lille bagagerum og med mand og baby på bagsædet, kan de ikke rigtig være dér.. men tæppet må du gerne få?

Anmeld

26. januar 2012

Frk.S

AndreasMor2011 skriver:

Det ville jeg gerne men stængerne er for lange til vores lille bagagerum og med mand og baby på bagsædet, kan de ikke rigtig være dér.. men tæppet må du gerne få?

Ikke for at blande mig.... (det gør jeg jo så alligevel) men er stængerne ikke meget fleksible, så de kan bøjes godt sammen? Det er det i hvert fald på vores tæppe. Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke HVOR lille jeres bagagerum er.

Anmeld

26. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

AndreasMor2011 skriver:

nej så er det ligemeget det er ikke så sjovt uden legesagerne oven over...

Anmeld

26. januar 2012

AndreasMor84

Oliver&Troia <3 skriver:

jdg

nej så er det ligemeget det er ikke så sjovt uden legesagerne oven over...

Jeg skal prøve at se om jeg kan have det med, men ingen garanti da bilen altid er ret proppet til en uge i jylland med barnevogn osv.

Anmeld

26. januar 2012

ano14316

Legetæppe med tilhørende aktivitetsbøjle, hvor der kan hænges div effekter bortgives.
Kan afhentes i Søborg - sendes ikke. Lidt for besværligt med de lange stænger

Aiii jeg ville rigtig godt kunne bruge det..! Det er lige så noget jeg søger.. men massere af plads på stængerne.. Så hvis det ikke er væk, vil jeg meget gerne have det..

Anmeld

26. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

AndreasMor2011 skriver:

Jeg skal prøve at se om jeg kan have det med, men ingen garanti da bilen altid er ret proppet til en uge i jylland med barnevogn osv.

super  for det kan være der

Anmeld

27. januar 2012

AndreasMor84

ano14316 skriver:

Aiii jeg ville rigtig godt kunne bruge det..! Det er lige så noget jeg søger.. men massere af plads på stængerne.. Så hvis det ikke er væk, vil jeg meget gerne have det..

Det er måske væk ellers hører du fra mig

Anmeld

27. januar 2012

ano14316

Det er måske væk ellers hører du fra mig

Okay.. mange mange tak..

jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.