Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hey
Hvis du kan have det med til randers i uge 7 er jeg eget int. mangler nemlilg et til wictor
Oliver&Troia <3 skriver: hey Hvis du kan have det med til randers i uge 7 er jeg eget int. mangler nemlilg et til wictor
AndreasMor2011 skriver: Det ville jeg gerne men stængerne er for lange til vores lille bagagerum og med mand og baby på bagsædet, kan de ikke rigtig være dér.. men tæppet må du gerne få?
Det ville jeg gerne men stængerne er for lange til vores lille bagagerum og med mand og baby på bagsædet, kan de ikke rigtig være dér.. men tæppet må du gerne få?
Ikke for at blande mig.... (det gør jeg jo så alligevel) men er stængerne ikke meget fleksible, så de kan bøjes godt sammen? Det er det i hvert fald på vores tæppe. Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke HVOR lille jeres bagagerum er.
nej så er det ligemeget det er ikke så sjovt uden legesagerne oven over...
Oliver&Troia <3 skriver: jdg nej så er det ligemeget det er ikke så sjovt uden legesagerne oven over...
jdg
Legetæppe med tilhørende aktivitetsbøjle, hvor der kan hænges div effekter bortgives.Kan afhentes i Søborg - sendes ikke. Lidt for besværligt med de lange stænger
Aiii jeg ville rigtig godt kunne bruge det..! Det er lige så noget jeg søger.. men massere af plads på stængerne.. Så hvis det ikke er væk, vil jeg meget gerne have det..
AndreasMor2011 skriver: Jeg skal prøve at se om jeg kan have det med, men ingen garanti da bilen altid er ret proppet til en uge i jylland med barnevogn osv.
Jeg skal prøve at se om jeg kan have det med, men ingen garanti da bilen altid er ret proppet til en uge i jylland med barnevogn osv.
super for det kan være der
ano14316 skriver: Aiii jeg ville rigtig godt kunne bruge det..! Det er lige så noget jeg søger.. men massere af plads på stængerne.. Så hvis det ikke er væk, vil jeg meget gerne have det..
Det er måske væk ellers hører du fra mig
Okay.. mange mange tak..
jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128