Vandafgang!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2009

Henni

Nu spørger jeg nok dumt i nogles øjne, men jeg er altså lidt i tvivl om mit vand er gået.

Jeg havde sex med min kæreste igår og pludselig blev alt vådt, altså meeeeeget vådt. Jeg blev helt forskrækket. Vi skiftede lagen og efter at jeg havde skiftet trusser 2 gange lagde vi os til at sove (tænkte at hvis det var gået var jeg ikke i tvivl og ville nok få veer).

Nu sidder jeg her med en smule panikangst for om det muligvis er gået, men skal det så ikke sive???? Hvor længe siver det så ???? Håber der er nogle med svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Diana...

Du SKAL ringe til fødegangen og få det undersøgt for hvis du går for længe efter vandet er gået kan dit lille barn få bakterier.

Nej man behøver ikke at få veer efter vandet er gået nogen bliver sat i gang når vandet er gået for du må ikke gå for længe når vandet er gået for så der jo huld lige op til din lille baby.

Jeg ved ikke om det med siver riet da mit vand først gik 30 min før han kom ud.

Du skal ringe til føde gangen for der er ingen af os der kan svar på om det er vandet el ikk for det er forskelligt fra person til person hvordan det er.

Så skynd du dig og få ringet.

Anmeld

14. marts 2009

Muffinmus

Tja, det kan f.eks være en yderhinde der er gået
Men håber du fik ringet og lige fik det tjekket for det kan de gøre på kort tid og så ved man hvor man står

Anmeld

14. marts 2009

Henni

Det vil jeg skynde mig at gøre så. Tak for svaret

Anmeld

14. marts 2009

Henni

Jeg er kommet hjem igen... Det gik stærkt...
Det var ikke vandet der var gået, hun mente at jeg muligvis havde haft en væskeansamling derinde som var løbet ud.

Min livmoderhals var væk og hun kunne skubbe til lillemandens hoved, men jeg er lukket så det er jo fint.. Nu må vi se om der sker mere eller om jeg går de sidste 16 dage til termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.