Hvad stiller man op? (kat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Guldimaven

Der sidder en kat, ude foran min teresse dør. Den har siddet der siden igår eftermiddags og vil bare ikke gå væk.. 

Og nu er det altså bare svært at ignorere den mere, da den sidder og siger miau hele tiden, og kigger på mig som om, tag mig nu ind.. ÅH det er så synd! 

Den har halsbånd på, og er tam.. Så der må jo være nogle der ejer den.. Vi bor ude på landet, så der er ikke lige naboer i nærheden.. 

Hvad stiller jeg lige op med den lille kat, og så i den her kulde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Orkide86

Den må have et øremærke så dyrlægen kan finde frem til hvis det er?

Anmeld

25. januar 2012

Guldimaven

Mirjam123 skriver:

Den må have et øremærke så dyrlægen kan finde frem til hvis det er?

Ja, det skal jeg også have kigget efter.. Men alt har jo lukket nu.. Så kan jo ikke ringe til nogle, før imorgen?. 

Og har så ondt af, at den skal sidde ude i kulden.. Men syntes heller ikke jeg kan tage den ind.. 

Anmeld

25. januar 2012

Orkide86

Guldimaven skriver:

Ja, det skal jeg også have kigget efter.. Men alt har jo lukket nu.. Så kan jo ikke ringe til nogle, før imorgen?. 

Og har så ondt af, at den skal sidde ude i kulden.. Men syntes heller ikke jeg kan tage den ind.. 

Personligt ville jeg ikke kunne la være med at tage den ind.

Anmeld

25. januar 2012

twinny

jeg havde taget den ind og ringet til dyrlægen imorgn..

Anmeld

25. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Står der ik et Tlf på dens halsbånd? Hvis det er ka du aflevere den til en dyrelæge, som så ka finde dens ejer hvis den er øremærket. Hvis et dyr løber hjemmefra, ringer deres ejer tit til både dyrelæge og politi for at efterlyse den. 

Jeg ville nu heller ik ku lade vær med at tage den ind, hvis den bare har siddet der i et døgen. Eller gi den lidt mad. Håber dens ejer bliver fundet. Vh stine

Anmeld

25. januar 2012

grinny

Jeg ville tage den ind, kan slet ikke stå for sådan en kat der bare sidder og miaver.. Det kan jo være den kommer langt væk fra og så bare ønsker en eller anden form for hjælp? (ja, jeg tror på at katte kan "bede om hjælp" på deres egen måde )

Det er jo kun for en enkelt nat

Anmeld

25. januar 2012

Janni.

Kig evt på indersiden af halsbånden, nogen folk skriver det dér 

Anmeld

25. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville lukke katten ind - det er da synd, at lade den stå udenfor i den kulde vi har.

Tjek om den er øremærket. Hvis den er kan du se om den er eftersøgt på denne side http://katteregister.dk/findkat

Anmeld

25. januar 2012

Fenja09

Se om du ikke kan finde et øremærke og prøv evt at slå nr op her

http://www.katteregister.dk/ 

det er ikke sikkert at katten står i registret og så må du ringe til den lokale dyrlæge og få dem til at tjekke - også for chip. Vil dyrlægen ikke pga evt penge, så kontakt falck dyreambulance eller Dyrenes Beskyttelse.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.