hmmm ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

nadjapigen

ja ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige men det ligner lige som at kæresten og jeg nok igen venter en lille igen. Har taget to test idag. Den ene viste meget meget lidt og den anden blevet taget om aftenen og viser lidt mere ligner en skygge streg, har også et par symptomer men lige som sidste gang er det meget små har oplevet næseblod jeg nyser hele tiden og jeg har jag i underlivet. Ville gerne tilføje billede, men kameret virker ikke øv øv, men så tænkte jeg på om jeg skal vente et par dage med at tage en ny test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Ka+Ma=Be

nadjapigen skriver:

ja ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige men det ligner lige som at kæresten og jeg nok igen venter en lille igen. Har taget to test idag. Den ene viste meget meget lidt og den anden blevet taget om aftenen og viser lidt mere ligner en skygge streg, har også et par symptomer men lige som sidste gang er det meget små har oplevet næseblod jeg nyser hele tiden og jeg har jag i underlivet. Ville gerne tilføje billede, men kameret virker ikke øv øv, men så tænkte jeg på om jeg skal vente et par dage med at tage en ny test??

Hvis den er meget utydelig, ville jeg nok lige vente en dag eller to

Anmeld

25. januar 2012

BabyMiracle <3

nadjapigen skriver:

Jeg ville nok ikke kunne vente et par dage, men tage en om morgenen med morgen urin

Ved ikke om jeg skal sige tillykke?

Anmeld

25. januar 2012

nadjapigen

tak jeg prøver også at tage en imorgen. ja den er meget svag endnu så vi er meget spændte på hvad der sker men hvis den bliver lidt mere tydeligere tager vi bare til lægen for at bekræfte det.

Anmeld

27. januar 2012

nadjapigen

nadjapigen skriver:

tak jeg prøver også at tage en imorgen. ja den er meget svag endnu så vi er meget spændte på hvad der sker men hvis den bliver lidt mere tydeligere tager vi bare til lægen for at bekræfte det.

Har taget en test igen igår morges og sen aften, men den anden streg er stadig meget svag. :-( Hvad skal jeg gør for det er lidt fustrerende og spændende om at se om den er der mon igen eller ej.??

Anmeld

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
nadjapigen skriver:

Har taget en test igen igår morges og sen aften, men den anden streg er stadig meget svag. :-( Hvad skal jeg gør for det er lidt fustrerende og spændende om at se om den er der mon igen eller ej.??

Vent et par dage mere, også prøv igen! Ka jo være du ik er så langt henne endnu... Vh stine

Anmeld

27. januar 2012

nadjapigen

Tak for svaret det vil jeg så prøve. Ja det kan godt være det er det men glæder mig i hvert fald til en tydelig en

Vh Nadja

Anmeld

28. januar 2012

nadjapigen

nadjapigen skriver:

Tak for svaret det vil jeg så prøve. Ja det kan godt være det er det men glæder mig i hvert fald til en tydelig en

Vh Nadja

Er en lille smule fustreret.
jeg har taget et par nye tester, med frisk morgen urin, men den viser stadig kun en skyggestreg??? Hvordan kan det være?? og min læge er desværre taget på ferie og er først tilbage efter den første Øv Øv har prøvet at ringe til en anden læge som min egen har henvist til, men vil ikke tage imod mig da han siger at der går et par så er min egen tilbage.... Så ved bare ikke hvad jeg skal stille op eller håbe på den er der eller ej... for er lidt bange for den kan være der , men måske er bare gået til grunde hjælp hvad skal jeg gør piger ??

Anmeld

29. januar 2012

nadjapigen

Har været en del tid før jeg kunne få oploadet et billede. Så her er det har redigeret lidt på det, ved den ene test synes jeg ikke man kan ane noget,men ved det andet synes jeg der er en steg og det er så skyggestregen jeg hele tiden har kunne se. Men så vil jeg gerne høre jeres mening omkring det.
Håber på i vil bedømme det :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2012

nadjapigen

Et lidt andet billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.