Hvor længe kan man have veer uden at være i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.587 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nu har jeg (igen igen) lige brug for lidt hjælp.

Jeg har termin med mit barn nr 2 om 11 dage, men jeg har de sidste ca 14 dage haft mange og i bland regelmæssige veer.

Jeg vil ikke betegne dem som plukkeveer, da de bider meget mere og minder mig om optakten til min datters fødsel.

Så spørgsmålet er; hvor længe kan man have modningsveer (som var det ord, min jm brugte), inden man går i fødsel?

Jeg håber, nogle af jer vil dele ud af jeres erfaring.

På forhånd tak.

Skal lige siges at min datters fødsel startede med tegnblødning og så gik den ikke i stå igen, men dette forløb er helt anderledes - derfor den store forvirring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Muffinmus

mine nev også meget mere de sidste 2-4 uger med begge børn og var også regelmæssige flere gange,men dog UDEN at være fødselsveer, bare mega strenge onde plukveer der gjorde naller og fuldstændigt tog pusten fra mig... kunn sagtens have dem hvert 5 minut i flere timer og ikke sove for dem, men når det nu var sådan med begge unger tænker jeg det samme sker her 3 gang:-

Men rigtige veer havde jeg i 45 timer, UDEN at være i aktiv fødsel, for det erman først ved de ca 3+ cm, og trods 45 timers smertefulde veer, med epi til sidst osv, var jeg i princippet aldrig i fødsel og det endte i aks fordi min krop ikke kunne føde på nogen måde uden at min søn ville stå af derinde.

Anmeld

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MariaE skriver:

mine nev også meget mere de sidste 2-4 uger med begge børn og var også regelmæssige flere gange,men dog UDEN at være fødselsveer, bare mega strenge onde plukveer der gjorde naller og fuldstændigt tog pusten fra mig... kunn sagtens have dem hvert 5 minut i flere timer og ikke sove for dem, men når det nu var sådan med begge unger tænker jeg det samme sker her 3 gang:-

Men rigtige veer havde jeg i 45 timer, UDEN at være i aktiv fødsel, for det erman først ved de ca 3+ cm, og trods 45 timers smertefulde veer, med epi til sidst osv, var jeg i princippet aldrig i fødsel og det endte i aks fordi min krop ikke kunne føde på nogen måde uden at min søn ville stå af derinde.

Wow - 2-4 uger. Det var ellers længe.

Tak for svar - som dog ikke var særligt opmuntrende

Anmeld

25. januar 2012

Muffinmus

he, nej, det var det vel ikke:-)

Men andne gang tror jeg de hjalp mig, for fødte 14 dage før termin, så lidt forarbejde har de jo nok gjort:-)

Anmeld

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
MariaE skriver:

he, nej, det var det vel ikke:-)

Men andne gang tror jeg de hjalp mig, for fødte 14 dage før termin, så lidt forarbejde har de jo nok gjort:-)

Min jm kaldte dem modningsveer - så forhåbentlig gør de andet end bare at gøre ondt

Men med 11 dage til termin kan det godt ske, jeg alligevel ikke skal forvente for meget hjælp fra dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.