Ny på siden:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2009

pandrun

Hej alle i dejlige med-gravide

Jeg er ny på siden og ville lige melde min ankomst..

Jeg er førstegangsgravid og har termin den 14. juli.. Jeg er længe ovre NF og MD, hvor alt har vist sig at være helt perfekt

Om det bliver en pige eller en dreng, ved jeg ikke.. Men jeg glæder mig til at mit lille vidunder ser dagens lys

Jeg bor i det Midt/Nordjyske og Skal føde i Viborg

Mange kram, Susan, 22+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Knudsen

Hejsa.

Jeg hedder Janni og er fra det sydvest jyske. Jeg venter vores nummer to og har termin d. 29 juli.

Det skulle være en lille dreng der sparker og roder rundt inde i mavsen, men det er jo aldrig 100 % Vi har en pige som lige er fyldt 2 år, så det bliver spændende, når hun skal være storesøster.

Hilsen Janni 20+3
Dejligt at være halvvejs...

Anmeld

15. marts 2009

Mathilde

Hej og velkommen til

Jeg hedder Mathilde og er 24 år. Jeg venter mit første barn d.15. juli sammen med min forlovede Frederik, som også er 24 år. Vi fik at vide til MD-scanningen, at det med 99% sikkerhed er en lille pige der gemmer sig i maven Uh hvor vi begge glæder os til hun kommer ud!

Håber du bliver glad for siden.

Knus Mathilde 22+4

Anmeld

20. maj 2009

Susanne Due Jespersen

Hej

Jeg hedder Susanne jeg er 36 år bor på Bornholm sammen med min forlovede som hedder Michael. Han er 38 år, Vi skal have vores første barn her til september. Vi fik at vide at vi ikek kunne blive foreldre, men så fik jeg lavet en mavesæksoperation, på privathospitalet hamlet, og tabte mig 35 kg så ville det godt lykkedes aligevel.
Det er vi meget glade for.
Og vi glæder os meget til at blive foreldre til vores barn.

Læs lidt mere om mig inde i min profil.

Og tillykke til jer andre herinde der har født eller skal til det.

Knus fra Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.